volgens mij heb ik voor het eerst in mn leven 2x pech in korte tijd. 2 weken geleden een rokje gekocht via marktplaats, niet aangekomen. mevrouw reageerde gewoon wel netjes op mail en vind het ook heel vervelend. heb er verder niets meegedaan nu van de week weer iets gekocht. is donderdag volgens zeggen op de bus gedaan maar ook nog niets ook deze mw reageert netjes en lijkt me ook geen oplichter. ik ga uit vh goede vd mens maar balen is het wel... nog nooit eerder gehad. nu 2x in 2 weken tijd:x einde klaagzang
Hoeveel heb je betaalt voor het verzenden? Vanaf 3,84 wordt er tegenwoordig ook een tracktracenummer meegeleverd namelijk..
bij de eerste was het minder, de tweede weet ik niet want was inclusief verzenden maar als ik zelf iets op de bus doe van 3,84 heb je natuurlijk geen track and trace code. dat is dan alleen als je het op het postkantoor brengt
weet ik maar meestal is het hier zeker de dag erna of anders de dag daarna ( vandaag dus) en die andere is al ruim 2 weken onderweg dus die verwacht ik echt niet meer helaas
Ik had helaas ook. 3 dingen ongeveer tegelijk gekocht. En 2 niet aangekomen. Eentje gaf het geld terug, zonder ik echt om vroeg. Dus vind ik een beetje apart. Maar de ander, helaas ook de duurste (30e) was weg=pech. Maar zie helaas toch wel weer wat, dus om niets meer te kopen.
Ik heb het een aantal weken terug ook gehad. Was idd via brievenbuspost verstuurd dus geen track and trace. Nooit aangekomen. Diegene van wie ik het kocht is volgens mij ook echt geen oplichtster, bleef ook netjes reageren op mail e.d. Wij hebben de kosten uiteindelijk gesplit.
Kleine dingen versturen we via post maar meestal via dhl tot nu toe geen klachten. Postnl daarin tegen levert bij verkeerde af of slaan zo een dag over.
Ik heb een keet een burberry jasje verkocht was niey heel dik paste door de brievenbus. Maar die is nooit aangekomen bij de mensen. Was wel 60 euro ik voelde me wel rot maar die mensen begonnen meteen met schelden en dreigem aan de telefoon. Nou toen was ik er klaar mee wou nog de helft terug storten maat niet meer op gereageerd