Wij gaan al jaren kamperen in Frankrijk en wellicht wordt het eens tijd om een ander land in te duiken. Nu dacht ik aan Italie. Waar ik naar op zoek ben is een kleinschalige camping aan een zwemmeer. Zwembad mag, maar is geen must. Het zwemmeer dus wel! We hoeven geen animatie, maar een speeltuintje voor de kids is welkom. De afstand is geen probleem, dus heel Italie is een optie. Misschien een niet zo'n toeristische bedoening, zodat wel lekker betaalbaar uit eten kunnen.
Du parc lazise! Ideaal aan garda meer en 10 min lopen plaatsje lazise Maar wilde je niet naar Oostenrijk?
Camping Serenella. Direct aan het Gardameer tussen Bardolino en Garda in. Bardolino en Garda is binnen 20 min te voet te bereiken. Is een niet al te grote camping en niet al te duur. Redelijk grote staanplaatsen, zwembad en kinderbadje, de prijzen in de Campingwinkel zijn goed te doen.
Ik wel, maar mijn man niet. Hij is bang dat het weer daar niet zo goed is. En na de verregende zomervakantie van vorig jaar, wil hij nu zon!
hou op schei uit, wij vorig jaar juli aan het Gardameer, nog nooit zo'n erge zomer daar gehad, komen er al jaren Stom he, houd meteen mijn hart vast voor dit jaar... Maarre, wij gaan altijd naar camping Cisano, tussen Lazise en Bardolino in, maar voldoet denk ik niet aan jouw criteria...
Camping Magic Lake aan het Comomeer. Ca 40 plaatsen, direct aan het meer, met een ligweide en een kiezelstrandje. Relaxed sfeertje, erg mooi en schoon sanitair. Klein speeltuintje, geen animatie. Bar waar je pizza's kunt bestellen, die dan bezorgd worden vanuit het dorp. Wij hebben daar zo ongeveer de meest relaxte vakantie ooit meegemaakt.