Hallo meiden! Ik heb over een maand een babyshower, van mijn beste vriendin. Nu wil ik graag een Boxtas cadeau doen. En ik zag er eentje die is gemaakt van Zpagetti. Ook normaal gebreide boxtassen vind ik prachtig. Zijn er hier creatieve dames die deze voor een leuk prijsje willen/kunnen maken? Ik had er eentjes gezien van 40 euro, maar kan die nergens terug vinden. Verder alleen Zpagetti boxtassen van 70 euro of meer. Dat vind ik best prijzig. Iemand eventueel tips? Websites?
Zelf aan de slag. Ik heb wel een gratis patroon gevonden. Het punt is dat zpagetti best prijzig is en dan heb je nog de tijd die er in gaat zitten om 'm te maken. Denk niet dat je voor een habbekrats klaar kan zijn. Overigens is met zpagetti haken niet moeilijk. Ik had zo een poef in elkaar geflanst.
Mwuahahaha.. Als ik het zelf doe weet ik zeker dat het een lelijk ding wordt. Ben daar zo slecht in. Ik snap dat ze niet goedkoop zijn, maar 70 euro?! Achja, zal wel aan mij liggen. Een normaal gebreide tas mag ook, van ander materiaal.
Ach, het resultaat is toch niet belangrijk. Het gaat er om dat je het met liefde hebt gemaakt. Maar goed, een gebreide boxtas ben je langer mee bezig dan een gehaakte van zpagetti. Hier staat er eentje voor 40,50. Misschien kun je contact met diegene opnemen. Boxtas | Handmade by Alida Succes!