zonnebrand

Discussion in 'De lounge' started by Janneke00, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Welke zonnebrand gebruiken jullie? :cool:
    Ik wil er eigenlijk een die snel intrekt. Waar ik dus niet helemaal wit van wordt en die niet plakkerig aanvoelt... Welke raden jullie aan?

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Vind die van ambre soleil van garnier erg fijn.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb ook loreal.. Ideaal en smeert goed uit:)

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ik gebruik altijd Vichy maar dat vond ik wel ff zoeken voordat ik er achter kwam dat dat de fijnste was voor mijn huid. Overigens gebruiken we hier allemaal de 50+ kids variant uit een spuitbus vrij wit als hij er uit komt maar smeert heel licht en trekt snel in.

Succes met de zoektocht.

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Van lancaster, spuitfles

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Doorzichtige spray!
    Heel licht op de huid, plakt niet, goed smeerbaar, trekt snel in, niet wit :-D

7. Saadia

Saadia Actief lid

Apr 3, 2009
    150
    11
    18
    Smeer je in!

Sinds vorige week in gebruik. Erg fijn! Trekt snel in en plakt niet.

8. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    P20

Echt ideaal spul! Trekt heel snel in, en werkt ècht de hele dag. Gebruik het al jaren lang, en zelfs m'n dochter smeer ik van baby af aan maar 1x per dag, ondanks ze de hele dag met hoge uv waardes buiten is. Ze is echt nog nooit verbrand. Is 100% waterproof, dus ook met zwemmen/met water spelen hoef ik niet nog een keer te smeren. Volgens mij is het nu bij de Etos in de aanbieding, 25% korting. T is wat duurder dan normale zonnebrandcreme, maar gezien je maar 1x per dag hoeft te smeren, heb je de kosten er snel uit. Flesje kost normaal 20 euro, ik doe daar mn dochter de hele zomer mee (en af en toe mijzelf). Wij gebruiken de factor 20.

En nee, geen aandelen! Maar ontzettend tevreden.

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    2,362
    0
    36
    Female
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Inderdaad hier hebben wij deze ook altijd, ideaal! Hij voldoet aan al je eisen die je noemt en het ruikt ook nog eens heerlijk!! ;)

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Deze dus :D

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hier nog 1, echt super spul!! Ik en mijn kids zijn zo wit dat we onopgemaakt in Twilight mee kunnen spelen... Sochtends 1 keer smeren, wel even echt goed, en dan is het de hele dag klaar. Dochter van 18 mnd speelt de hele dag buiten, en verbrand niet. Echt fantastisch spul!

12. mendy

mendy Bekend lid

Jul 27, 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    hier ook p20, super makkelijk en 1 keer smeren op een dag is voldoende..
    gebruik het ook voor mijn kleine man.. die heeft een hekel aan smeren daarom is het fijn dat ik maar 1 keer de strijd hoef aan te gaan..

13. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

Jan 27, 2011
    810
    1
    18
    Die van Ambre Soleil vind ik voor onszelf ook echt het fijnste, voor mijn zoontje de kindervariant nu niet meer, want hij reageert er met zijn huid op. Daar hebben we nu de Kruidvat Solait van en die van No-ad. Moet zeggen dat die ook erg fijn uitsmeert.

14. die zal ik ook eens aanschaffen dan.
    gelijk eens ff doen vanmiddag!

Ik heb nu ambre solaire, maar die vind ik niet echt handig
    smeert stroef en voelt plakkerig aan.
    de factor 50 voor kids heb ik, een spray

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook altijd ambre solaire van garnier.. De doorzichtige spray, trekt lekker snel in en ik vind hem niet plakkerig aanvoelen.. :)

Die P20 klinkt ook goed als die zo lang werkt.. Ga ik even onthouden voor de beeb strx.. :)

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Hier gebruiken we Vision! Is hetzelfde idee als die P20. 1x smeren is de hele dag beschermd, ideaal! Werd mij aangeraden bij de etos. Ik weet niet meer wat het kostte, maar omdat je maar 1x per dag hoeft te smeren, haal je het er wel weer uit...

17. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die had ik ook maar nu na gebruik is al mijn witte kleding GEEL (en ik krijg het er niet meer uit!)!! P20 is namelijk op oliebasis.
    Ik heb nu Vision (is er ook in een mouse voor kids). Trekt snel in en geeft geen vlekken en maar 1 keer per dag smeren (smeer zelf vaker). En geen vlekken meer!

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,364
    0
    0
    Heb ook vision en p20 gehad maar deed wel meer dan 1 keer hoor. wel 2 a 3 keer vooral na het afdrogen of tussen de middag siesta dan smeerde ik ze echt weer in.

19. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,814
    4,194
    113
    hier redden we 1x smeren per dag ook niet. Dan verbrand ze. Ik smeer altijd 2x per dag met die langdurige zonnebrand

20. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Hier voor allemaal Hema:D

Zoonlief 50 + extra waterproef
    Wij factor 20 (bleekscheet, en wordt er toch heel bruin van!)

M'n gezicht doe ik nu ik zwanger ben ook met 50 van zoonlief

Share This Page