Ik zou heel erg graag een electrische deken aanschaffen. Vaak heb ik het, ondanks dat we een heel goed dekbed hebben, in de winter zo vreselijk koud dat ik gewoon niet kan slapen. En dan altijd gedoe met kruiken in bed enzo. Het lijkt me zo heerlijk een electrische deken te hebben en dan mijn bed gewoon even op te warmen voor ik er in ga. Maar nu varieeren die dingen van 15 euro tot ??? heel veel. Heeft er iemand een tip waar ik op moet letten?
dat er in elk geval een keurmerk opzit zodat je weet dat ie getest is. wij hebben een boxspring en ik heb mijn deken al 9 jaar. ik heb hem heel lang niet gebruikt maar sinds ik moeder ben lift ie elk jaar van oktober tot april lekker op mn bedje. ik heb gewoon een 1 persoons mijn man moet er niet aan denken. zou er gewoon een bij de blokker ofzo halen dat is meestal wel goed. je kan ook kiezen uit verschillende standen en tegenwoordig zijn er oko dekens die uit zichzelf uit gaan.
Oh heerlijk, ik heb er ook altijd eentje Let er in ieder geval op dat er een functie op zit dat hij na een bepaalde tijd zelf uitschakelt. Stel je voor dat je hem een keertje vergeet uit te zetten, dan krijg je geen brand. En 's nachts word je dan ook niet langzaam geroosterd
Ik heb geen tip kwa aankopen ik had een hele goedkope en vond het heerlijk. Ik lag altijd lekker te broeien in bed. Volgensmij heb ik hem 3 jaar gebruikt ofzo, misschien langer zelfs. Ik had een zonder timer en lag de hele nacht te bakken hoor.
Hier ook 1 van de blokker van rond de 25 euro. Ik zweer bij die dingen in de winter! Een half uur aanzetten voordat je naar bed gaat, heerlijk! Zou inderdaad wel kijken naar een keurmerk, en verder de keus aan jezelf laten of je er timer op wilt hebben of niet. Ik zette hem altijd gewoon uit zodra ik ging slapen. Overigens had ik er vroeger ook 1 en ik merkte dat de stroom letterlijk door mijn lijf ging door dat ding. Kan het niet goed uitleggen, maar ik kon het voelen aan mijn armen en benen. Dus ja, dat lijkt me wel gevaarlijk.
ooh nee meid als je gaat slapen gaat hij niet uit bed hoor de deken ligt onder je hioeslaken. als ik mijn deken uit doe dan trek ik de stekker uit het stopcontact. enne als het echt heel koud is en ik wil nog even lezen of tv kijken dan laat ik hem vaak nog even aan op d hoogtste stand.... en ja soms word je dan een beetje vochtig wakker hahaha maar dus niet uit bed halen gewoon laten liggen alleen de stroom eraf halen
Ik heb ook een hele goedkope. Een keer een aanbieding bij het Kruidvat. Ik zet 'm een uurtje voordat ik naar bed ga aan en als ik in bed stap trek ik de stekker eruit. Heerlijk!