Gisteren wilde ik een wasje draaien, heb de machine aangezet en ben naar binnen gelopen (wij hebben zo een groot balkon met schuiframen en haast alle bewoners hier ebben de kraan voor de wasmachine op het balkon.) toen ik de was er uit wilde halen omdat ik dacht dat de was klaar was zag ik dt de machine zonder water aan had gestaan. Omdat de slang aan de kraan voor het water was bevroren. De slang in de badkamer gezet later na het ontdooien weer aangesloten kraan aangezet en weer geprobeerd een was te draaien. De machine maakte rare geluiden dus ik vertrouwde het niet en zette hem uit. Ik dacht misschien iets minder kleding laten draaien. Deed de klep open om er wat kleding stukken uit te halen. Maar de trommel zat vol met water en dat stroomde er dus uit. Even stekker eruit gehaald later na ongeveer 10 min opnieuw met minder was geprobeerd te draaien. Maar nu doet hij niks? Het aan knopje brand wel maar verder niks. Help wat moet ik hiermee? Is het einde verhaal denken jullie of kan ik nog iets proberen ? Sorry heel verhaal geworden
Zit er een pompenknop op je machine? Dan zou ik hem daar eerst eens opzetten zodat het water uit de machine gepompt kan worden.
meestal de 3e laatste stand van en heel programma. Nee, sorry, laatste stand. Eerst centrifugeren en daarna pompen
Er staat een aan uit knop (duhh) een knopje met cirkels inmekaar en een kruis erop en een bakje waar die zogenaamd tot de helft met water staat en waar water in druppeld zoiets?
einde verhaal wij hadden dat vorig jaar toen onze machine nog buiten in de schuur ( met verwarming ) stond. min 10 en einde verhaal. op zoek naar een betere plek voor de machine en een nieuwe machine in de winkel. ( mijn vriend heeft trouwens nog wel geprobeerd er leven in te krijgen maar het mocht niet baten alles wat kapot gevroren).en net zoals bij jou waren de lampjes het enige wat het nog wel deed. en in het voorjaar kwamen we erachter dat de leidingen in de grond ook nog eens kapot waren.
Welk merk is het? Misschien kun je even in het boekje van de machine kijken en anders online een beschrijving zoeken?
oef we kunnen dit er echt niet bij hebben. Batuhan die is ook al 2 weken ziek dus krijgt ook om de paar uur weer ander kleding aan. Omdat het vies wordt. En heb natuurlijk weer wel de boekjes van de koelkast, ove en zelfs blender maar niet van de wasmachine er staat White line by Vestel op en daaronder VW1037
heb online een handleiding gevonden in ieder geval, hopelijk heb je er wat aan!' Vestel service , onderdelen en handleidingen
bedankt meiden. Niet zo goed in googlen had alleen op het merk gegooled en geen handleiding enz erbijgeschreven. Ik zie in de handleiding een tekentje staan en daarachter staat leeglopen? Zal dat het zijn denken jullie. En stel dat het einde verhaal is welk ander wasmachine adviseren jullie voor zo weinig mogelijk kunnen helaas haast niks missen.
Ik heb de handleiding erbij gepakt. De ronde knop kan je de programma's mee instellen. Bovenin naast de beginstand 0 staat links Drain en dat is het afvoeren van water. Die stand moet je hebben.
Ik zie dat je niet hier in de buurt vandaan komt, hier zit namelijk een super 2de hands witgoed handelaar, krijg je zelfs een jaar garantie. Maar misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets?
Bedankt lieverds, ik wacht even tot mn man thuis is dan kijkt hij maar even. Misschien is de afvoer van binnen wel bevroren ofzo
Kreeg net een tip van een buurvrouw om een paar liter gekookt water in de trommel en door de slang heen te gooien. De trommel is makkelijk maar even kijken hoe we dat via de slang gaan doen.
kijk even in de handleiding hoe je het reset. Doet ie het dan nog niet dan zou de kraan/leiding wel een bevroren kunnen zijn. Daarvor moet je helaas een loodgieter zien te regelen...
Zou je niet eerst een monteur laten komen voordat je een nieuwe gaat kopen? Straks is het iets kleins wat voor weinig te repareren is....