IPad

Discussion in 'De lounge' started by mama van 2 meiden, Jul 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

#1 mama van 2 meiden, Jul 26, 2011
    Last edited by a moderator: Jul 26, 2011
    Wie van jullie heeft een Tablet (bv Ipad) ? Ik overweeg er 1tje aan te schaffen maar vind de Ipad bijvoorbeeld behoorlijk duur...
    Dus..welke tablet heb jij, hoe duur was deze ongeveer en hoe bevalt deze??

Alvast bedankt

2. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Ik heb de ipad2, helemaal geweldig! We zijn er zo blij mee! We kregen m via united consumers toen we overstapten van zorgverzekering...nadeel is dat je voor elke app zowat moet betalen..

3. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik heb de eerste iPad. Bevalt super!! Zit nu in het buitenland in het hotel relaxed te internetten en gaat makkelijk in m'n handtas mee :) Het bespaart me boeken in mijn koffer omdat ik alles op m'n iPad heb staan, met nog een bult muziek, films en series :)

Ik heb trouwens de iPad 16gb wifi+3G. Ik heb er een simkaart van T-Mobile in zitten. Ook ideaal: toen ik in een hotel in Edinburgh zonder wifi zat, kreeg ik bij het opstarten van Safari een melding dat ik voor €1,95 5mb "tegoed" kon kopen dat van mijn beltegoed af ging. Genoeg om al je mail binnen te halen en een half uurtje te internetten. Goedkoop alternatief en makkelijk!

4. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    @Locusta:

is dat een app van die boeken en hoe heet die?

wij hebben de Ipad 2 en bevalt erg goed.
    wij hebben met 32gb geheugen en volgens mij rond de 600 euro voor betaald

5. Locusta

Locusta Niet meer actief

iBooks, maar er zijn veel meer! Volgens mij heeft bol.com een eigen reader en van Amazon is er de Kindle. Er zijn legio mogelijkheden wat betreft de boeken apps :) Ik "zoek" op internet naar boeken in .PDF vorm en die kan ik gemakkelijk via iTunes in iBooks importeren. Ideaal!

Mocht je besluiten om voor een iPad te gaan, dan vind ik 3G wel een aanrader :)

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wij hebben de 1e iPad ik vindt hem super.
    Het werkt super makkelijk.
    Ik gebruik hem nu vaker dan de gewone computer.

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

May 1, 2009
    2,897
    0
    0
    Hier ook de ipad2. Helemaal geweldig. Zit bijna niet meer achter de pc. :D:D
    Vind het ook een nadeel dat je voor veel dingen moet betalen.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Hier in huis ook voorzien van iPads (1+2). Kost misschien wat meer dan de andere tablets, maar dan heb je ook wat. ;) De laptop gaat hier ook veel minder aan, het is zo relaxed met de iPad op de bank, in bed. En hij zit standaard in mijn handtas, heb de 3G uitvoering dus altijd online als ik wil. Kortom, een echte aanrader, zou niet meer zonder willen! :)

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    nou nee hoor, daar zijn wel illegale foefjes voor net als bij de iPad 1.....

En hier ook Ipad2 16G zo'n 500 euro voor betaald, maar geen spijt, want je kunt er heel veel mee. En ook onze kleine speelt er leerzame games op

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik heb de iPad 1 en die kan ik echt niet meer missen! Wat een heerlijk ding is het!

11. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    Ik heb ook de iPad 2 en ik gebruik hem super veel echt super..
    Wat betreft die foefjes lexie74 , zou je me daar een pb over kunnen sturen?

Share This Page