Geschikt boek over 1e jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justloesje, 23 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justloesje

16 jan 2018
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een geschikt boek om te lezen over het eerste jaar van de baby. Wat kun je verwachten, maar ook praktische tips zoals wanneer begin je met de eerste hapjes etc. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groetjes

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Tja, dat is lastig. De meningen verschillen nogal per persoon en opvoedingsstijl.
    Vooral met betrekking tot slaaptraining/samen slapen en vaste voeding met 4 maand/6 maand, borstvoeding/kunstvoeding, laten huilen/altijd troosten.

Zelf lees ik graag artikelen op kiind.nl
    De enige boeken die ik heb gelezen zijn eten voor de kleintjes van Stefan Kleintjes en zindelijk maken is kinderspel.

3. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Oei ik groei heb ik delen van gelezen. Baby in een Droomritme was deels interessant.
    Kiind is deels interessant.

Ik moet zeggen dat ik van alles alleen eruit pik wat bij mijn opvoedingsideeën past.

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik lees soms artikelen en als ik iets interessants tegenkomen dan ga ik daar meer over opzoeken.
    Volgens mij hebben we onze ‘opvoeding’ niet echt vanuit een boek of site, het is meer vanalles door elkaar waar we ons goed bij voelen.

Beginnen met eerste stapjes...wanneer je kindje kan stappen.
    Opzich is dat niet iets wat je hoeft te oefenen tenzij je kindje dat zelf aangeeft door je handen te pakken en te lopen bijv.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Je kan beter Veel verschillende boeken/artikelen lezen en kijken wat het beste bij je past.

Deel Deze Pagina