Heb sinds kort zelf de s3, geweldige telefoon! In vrij veel tests komt hij er beter uit dan de iphone 4s. Maar de iphone 5 die straks komt zal wel weer nog net een tikkie beter zijn, zo kan je wel door blijven gaan s3 is zeker een aanrader in ieder geval! Haarscherp beeld en supersnel.
Wij Sammy's clouden ook gewoon hoor. En mijn Note werkte ook direct na aanzetten. Daarnaast Stonden mijn apps er binnen een paar seconden op en zonder problemen. Overigens is het niet zo dat alle iOs apps virus of malware-vrij zijn. Minder, dat geef ik toe maar niet onmogelijk.
Ik lees op nu.nl enzo dat die android toestellen allemaal last van malware hebben. Eenderde van de toestellen is er al mee besmet. Tja, dat krijg je met zo'n open android market. Je weet niet wat je voor troep via die appstore binnenhaalt. Zou mijn keus niet zijn. Hier een linkje naar het artikel: 'Bijna alle Android-toestellen besmet met vorm van malware' | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ben erg blij dat apple hier geen last van heeft.
@agter: toch helpt het als mensen niet hun hele telefoon volproppen met alle mogelijk spelletjes.. dat zou al schelen hier liever safe than sorry enneh.. er is bizar weinig apple malware hoor zowel voor telefoon, ipad als laptop het is er wel.. natuurlijk.. maar wel heel weinig de vraag is hoelang dat zo blijft als ineens de halve wereld rondloopt met een iphone. dan wordt het een stuk nuttiger om daar een stukje malware voor te schrijven tenslotte.
Ik heb zelf een Samsung S2 en mijn vriend heeft een iPhone 4. Werken allebei prima, het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Ik vind het scherm van de Samsung wat beter.
je moet gewoon heel erg opletten wat je download.. en niet alles klakkeloos binnenhalen op de iphone kost weer een hoop geld daar heb je dan met veel dingen op de s2 geen last van .. ik vond het bizar irritand dat je met itunes.. muziek en dergelijke erop moest zetten .. met samsung kan ik het zo binnen halen bij de iphone wist ik niet eens hoe je je fotos eraf kon halen en dit is lekker simpel.
@lovepeet: hmm als ik mijn iphone met kabeltje aansluit op de laptop is het eerste wat hij vraagt "wilt u uw fotoos downloaden?" gewoon standaard geinstalleerde software van mn maccie niks voor hoeven doen. en onder windows kun je hem gewoon aansluiten en dan via je je verkenner al je fotoos eraf halen.
Hier na de iphone 3gs nooit meer een apple. Was veel te vroeg software matig kapot en ze maken het je onmogelijk om het te (laten) repareren. Ben heel tevreden over mijn Samsung galaxy s2
Ik kom heel even inbreken, hier na lange twijfel ook besloten tot een iphone, en ben stiekem heel blij met jouw stukje over het glas dat echt niet zomaar breekt, ben er doodsbang voor en heb hem nog niet eens! Al zat ik wel te kijken om er een verzekering bij te nemen, maar weet niet of dat niet gewoon verzekeringetje spekken is of dat je er ook echt wat voor krijgt als ie kapot is . Ik wacht idd op het gequote stukje, alleen loopt mijn huidige abonnement tot 12 september en volgens de laatste geruchten komt de nieuwe 21 september, ik ga dus mooi even over op ouderwets prepaid en ga dan eens kijken wat die nieuwe gaat kosten (liefst wil ik die en niet meteen een oude versie) en hoeveel het oude type nog kost tegen die tijd !
@hanneke: maar als je na 12 september je abonnement niet verlengd met een jaar.. kun je gewoon per maand opzeggen. ik hoop stilletjes dat die nieuwe iphone (of de volgende want deze is net een jaar oud.. en mn 3gs ging ook gewoon zo'n 3 jaar mee) een andere afwerking heeft dan al dat glas ondanks dat het breken reuze mee lijkt te vallen *afkloppen!!* schrik ik me wel elke keer dat hij valt een hartverzakking... (nou is een nieuw glasplaatje niet het duurste.. maarja.. toch weer gedoe enzo)
@ Saskia, Ja, maar ik kan niet vinden hoe ik dat voor elkaar krijg, want ik zie enkel jaarabonnementen, maar wil deze week even naar meneer HI gaan bellen hierover, gezien ik sowieso ook bij meneer Hi weg wil ! Weet iig inmiddels wel dat ik met nummerbehoud naar prepaid kan en dan weer met nummerbehoud naar een andere provider. Haha, kan ik me voorstellen, daarom zat ik te denken aan die verzekering gezien mijn telefoon minstens 1x per dag valt, daarstraks zelfs de batterij eruit toen hij viel dus tja hij krijgt wel wat te verduren .
mja als je gewoon niet verlengt en niet opzegt denk ik? weet het ook niet precies eerlijk gezegd overigens vond ik verzekeringen via de telecomprovider ERG duur... en hebben we bij interpolis een buiten de deur polis daar valt je telefoon ook onder maar bijv. ook je fotocamera en kinderwagen.. (nouja die laatste tot een bepaald bedrag).. erg prettig. en dat voor 7,50 per maand.. toen iemand in de speeltuin een gieter water leeggoot in mijn telefoon.. een of andere kleuter zonder ouders die ook nog eens geen nls sprak... werd netjes de dagwaarde vergoed. erg prettig
@ Saskia, Oke daar zou ik ook naar kunnen gaan kijken even. Ik had er nu een voor 8.99 per maand maar dat was dan wel incl leentoestel binnen 4 uur bij je thuis zegmaar en de eerste 2 jaar het volledige aankoopbedrag vergoed. Kijk nog wel even, zoveel twijfels en dat alleen om een telefoon, haha. En super dat jij iig vergoeding kreeg voor je kapotte telefoon. Thanx iig voor de info!
Apple had een paar weken terug ook een malware en iets daarvoor een virus. Mensen moeten zelf wat verstandiger omgaan met wat je op je telefoon zet. Moetje met andere dingen ook. Ik heb nog nooit malware of virussen gehad op mijn Android. Ik vond die eeuwige vastlopers op mijn iPhone erger. Zou mijn ding niet meer zijn.
hihi ja maar ik kreeg geen leentoestel nahja.. ze zijn duur genoeg om goed over na te denken vind ik dan @cryptonism: hmm mijn 4s loopt dus echt nooit vast... 3gs op het laatst wel... maar ik had denk ik de laatste ios-update gewoon achterwege moeten laten