Op welk beroemd koppel lijken jullie het meest?

Discussie in 'De lounge' gestart door jippie84, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    En dan heb ik het niet perse over het uiterlijk..

Wij op Doug en Carrie hahaha.... Voor ons 1 feest der herkenning, maar Doug en Carrie zijn natuurlijk wel een uitvergroting.. In het echte leven zou dat niet werken.. Bij ons ben ik diegene met de "broek" aan, mijn man denk nooit na voor hij iets doet, wij draaien nooit ergens omheen maar zijn heel direct en daar schrikken andere mensen vaak van. Ook maken we van veel dingen een soort "wedstrijdje" en kunnen we ook wel lekker achterbaks zijn haha. romantiek lukt ons ook niet zo goed :D

en jullie?

2. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Mijn man zegt ook wel eens dat wij dat zouden kunnen zijn. :p.
    Zelf geen idee.

3. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    in een ander topic zag ik dat er veel AL-Bundy's zijn.... maar die vrouwen vinden zichzelf denk ik geen Peggy hahaha!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Tiny en Lau.

Google even in combinatie met kerst :D

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    WHaaaaaaaaahahahah Tiny en Lau
    omg :D Kutkessemus!

6. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha, ja vast..... ;)

7. knap

knap Niet meer actief

Theo en Thea.

Whahaah nee zou het niet weten.

De dikke en de dunnen de witte en de donkere duopenottie twee kleuren in een pottie. We zijn een alla crème ( stel)Van alles en nog wat.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha, ja wij dan ook wel in Tiny en Lau.
    En dan vooral als hij gaat vissen, typisch mij.

9. tuc

tuc Niet meer actief

#9 tuc, 3 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2013
    Homer en marge simpson denk...:D en dan het typische gebrom van homer en dat stemmetje van marge;)

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Will and grace ( nou ja ..... Ik lijk op Karen en mijn man op grace ........whoeps

11. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Echt ik pies in mijn broek :D

12. tuc

tuc Niet meer actief

maar van "echte" mensen op jeff en audrey bingham van rules of engagement...alleen is die wel iets aanweziger dan mijn man.

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hahaha ik ben net zo neurotisch als Audrey!! Mijn lief gelukkig totaal geen Jeff.. Nou ja, soms!

14. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjonnie en Anita hihi

15. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Alison Hannigan & Alexis Denisof. Ik met rood haar en witte huid en vriend met bril en 'serieuze' uitstraling :p

16. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha..

maarreh... het is dus de bedoeling dat je even serieus zegt op welk koppel jullie het meeste lijken en dan ook waarom...

ik vraag me dat namelijk soms echt af... of er echt mensen zijn die zich herkennen in het gezinnetje van Full House....

of Barbie en dr vent .... of of of

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nou eerlijk gezegd herken ik ons soms wel is in Loïs en Peter griffin van family Guy:p.

Mijn man is dan wel niet zo erg maar hij kan echt af en toe wel van die stomme dingen doen en impuls beslissingen doen waarvan ik denk waarom? En dan kan ik het vervolgens weer gaan oplossen xD.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

AH Uhmamamauw... Tha B-b-b-b-b-bird is the word! B-b-b-b-b-bird!

Wij lijken op.... Roseanne en Dan Connor, van Roseanne. Ik heb haar humor en lichaamsbouw (gelukkig niet haar stem :p ) en mijn vent (die in de verste verte qua uiterlijk niet op hem lijkt) gaat vaak genoeg mee daar in :D Verder is alles gewoon gemoedelijk en heeft humor/liefde etc. de boventoon. Oh en ik ben de ultieme baas in huis, bemoeiallen, soms b*tchy en een controlefreak - altijd - overal :cool:

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Die nieuwe.serie, ik ook van jou. Daar heb je dat ouder echtpaar wat elkaar altijd de grond in loopt te stampen qua opmerkingen, alleen maar op elkaar loopt te zeiken en van die geweldig droge humor hebben. Zo zijn mijn vriend en ik ook samen :). Mooiste is ook dat de kids van vl (14 en 12) zeggen dat wij heel erg op hun lijken ;)
    Maar we houden gelukkig wel van elkaar:)

Deel Deze Pagina