En dan heb ik het niet perse over het uiterlijk.. Wij op Doug en Carrie hahaha.... Voor ons 1 feest der herkenning, maar Doug en Carrie zijn natuurlijk wel een uitvergroting.. In het echte leven zou dat niet werken.. Bij ons ben ik diegene met de "broek" aan, mijn man denk nooit na voor hij iets doet, wij draaien nooit ergens omheen maar zijn heel direct en daar schrikken andere mensen vaak van. Ook maken we van veel dingen een soort "wedstrijdje" en kunnen we ook wel lekker achterbaks zijn haha. romantiek lukt ons ook niet zo goed en jullie?
in een ander topic zag ik dat er veel AL-Bundy's zijn.... maar die vrouwen vinden zichzelf denk ik geen Peggy hahaha!
Theo en Thea. Whahaah nee zou het niet weten. De dikke en de dunnen de witte en de donkere duopenottie twee kleuren in een pottie. We zijn een alla crème ( stel)Van alles en nog wat.
maar van "echte" mensen op jeff en audrey bingham van rules of engagement...alleen is die wel iets aanweziger dan mijn man.
Alison Hannigan & Alexis Denisof. Ik met rood haar en witte huid en vriend met bril en 'serieuze' uitstraling
Wayne & Waynetta Slob.... http://m.youtube.com/watch?v=HgfB6M1CRr4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DHgfB6M1CRr4
haha.. maarreh... het is dus de bedoeling dat je even serieus zegt op welk koppel jullie het meeste lijken en dan ook waarom... ik vraag me dat namelijk soms echt af... of er echt mensen zijn die zich herkennen in het gezinnetje van Full House.... of Barbie en dr vent .... of of of
Nou eerlijk gezegd herken ik ons soms wel is in Loïs en Peter griffin van family Guy. Mijn man is dan wel niet zo erg maar hij kan echt af en toe wel van die stomme dingen doen en impuls beslissingen doen waarvan ik denk waarom? En dan kan ik het vervolgens weer gaan oplossen xD.
AH Uhmamamauw... Tha B-b-b-b-b-bird is the word! B-b-b-b-b-bird! Wij lijken op.... Roseanne en Dan Connor, van Roseanne. Ik heb haar humor en lichaamsbouw (gelukkig niet haar stem ) en mijn vent (die in de verste verte qua uiterlijk niet op hem lijkt) gaat vaak genoeg mee daar in Verder is alles gewoon gemoedelijk en heeft humor/liefde etc. de boventoon. Oh en ik ben de ultieme baas in huis, bemoeiallen, soms b*tchy en een controlefreak - altijd - overal
Die nieuwe.serie, ik ook van jou. Daar heb je dat ouder echtpaar wat elkaar altijd de grond in loopt te stampen qua opmerkingen, alleen maar op elkaar loopt te zeiken en van die geweldig droge humor hebben. Zo zijn mijn vriend en ik ook samen . Mooiste is ook dat de kids van vl (14 en 12) zeggen dat wij heel erg op hun lijken Maar we houden gelukkig wel van elkaar