Ik droom de afgelopen weken ineens veel over me overleden vader (4 jaar geleden overleden). In begin heb ik dit ook veel gedaan maar eigenlijk al een paar jaar niet , het is zo intens zo echt. Zou dit wat te betekenen hebben ? Ik vind het ieder geval fijn maar vroeg me dat net af
Ik denk het niet hoor. Ik droom ook vaak over mijn overleden vader... ook toevallig 4 jaar geleden overleden. Afgelopen nacht nog. Hij blijft toch in je gedachten hangen he. De ene x droom ik een paar nachten achter elkaar over hem en dan weer maanden niet.
Ik vond het zo raar want droomde echt niet meer over hem nu bijna alleen maar. Ach ik vind het heel fijn of het nu wel of niks te betekenen heb
Ik hoop het niet! Afgelopen nacht een droom gehad die ik het liefste weer wil vergeten en die hopelijk helemaaaaaal niets te betekenen heeft. :O! Maar soms na een mooie droom denk ik dat het misschien een teken van je onderbewuste kan zijn dat je er mee bezig bent of dat iets bij je speelt.
Ik weet het niet, ik hoop het niet laat ik het zo zeggen. Ik droom vaak, maar kan het vrijwel nooit echt navertellen.
Over het algemeen kun je áltijd wel informatie uit een droom halen. Soms is een droom een verwerkingsdroom, soms een angstdroom. Het gaat er ook vooral om of je er zelf informatie uit zou willen halen. De dromen over je vader hoeven "niets" te betekenen, behalve dat je hem (uiteraard) enorm mist. Misschien zit je wel in een wat lastigere periode van je leven, maak je je ergens zorgen om en mis je op dat vlak de raad van je vader. Op deze manier kun je er ook naar kijken dat hij in je dromen is om je te laten weten dat het allemaal wel goed komt. Dus eigenlijk is het gewoon heel lief. Het ligt er ook helemaal aan op welk niveau en op welke manier jij zelf naar deze dingen kijkt en vooral wil kijken.
Whahahaha nou op zondag droom ik altijd over maffia en criminelen en ik ben er ook een van dus ik hoop niet dat alles waar wordt Kijk teveel Penoza denk ik