iPhone 4

Discussie in 'De lounge' gestart door mm7, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hoi, ik denk dat ik morgen een iPhone 4 wit ga halen, nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen hiermee zijn? Leuke apps? Werkt hij fijn? Is deze niet te groot? Ik zal de telefoon voornamelijk gebruiken voor social media|(facebook/hyves), fotos maken en uploaden en even telegraaf op zp checken... is dit allemaal gemakkelijk op de iPhone 4? Mn blackberry is het aan het begeven! (na 2 jaar)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

over max 2 maandjes komt de iphone 5, dus ik zou nog ff wachten als ik jou was, ook al is de iphone 4 ook echt top

bij mij heeft hij een goede accuduur, leuke apps, supermakkelijk touchscreen, zit er supervaak mee op zp, en is niet te groot, maar erg prettig in gebruik :)

3. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    ik persoonlijk heb niks met de iphone heb hem 2 week gehad en toen weer verkocht,voor de meeste(alle) apps moet je betalen wellis waar meestal niet veel maar toch.. en alles gaat via itunes op je pc/laptop
    met berichten typen pakt die veel eigen woorden en moet je steeds verbeteren
    ik heb gewoon mijn oude vertrouwde blackberry terug gepakt en de iphone verkocht

Maaaar dit is mijn mening :)

De iphone 5 komt in september uit dus zou dan even wachten als ik jou was......

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik ben gek op de Iphone, wil nooit meer iets anders... (denk ik, haha!) Heb nu nog de 3GS, kan in oktober een andere uitzoeken. Afhankelijk van wat ie kost zal ik misschien voor de 5 gaan, als ie er is dan. NooNooman wilde er nooit iets van weten maar is vorige week ook overstag gegaan, hij zit nu de hele dag te pielen met z'n Iphone en apps te downloaden. Wat jij noemt werkt super op de Iphone, wat dat betreft heb ik echt geen negatieve dingen!

Ik ben zelf wel heel benieuwd naar mensen die een witte Iphone hebben. Die wil ik misschien ook, maar ik hoor steeds dat ie vies wordt, je beschadigingen heel goed ziet en dat de foto's vaak veel lichter zijn...?

5. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Heb al jaren een blackberry en ga nu de overstap maken. Ooooh ik wacht met zoveel spanning op de Iphone5!!
    Moet nog tot het einde van dit jaar wachten..duurt lang! :D

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou een Androidtoestel nemen!!! Heel veel gratis apps, zp is prima te bereiken haha En helemaal voorbereid op social media!!!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik wil niet wachten op de Iphone 5 want ik moet het toestel nu los kopen, de Iphone 4 kost al 600 euro, de 5 zal dan nog wel duurder zijn...

Maar ik twijfel nu tussen de Htc sensation en Iphone 4.

Was de sensation er maar in het wit..................

8. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan niet zonder mijn iphone!!!! Maar de iphone 5 gaat hetzelfde kosten hoor! de 4 word dan goedkoper. Zo is het nog altijd geweest...

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh Justins mama, I HOPE SO!
    (of geldt dat alleen voor losse verkoop...?)

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm heb ook een iphone 4 en heeeeel veeeel apps zijn gewoon gratis hoor...
    En met dat berichten typen.. dat kan je gewoon uitzetten bij je instellingen...:)

11. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb ook een Iphone en wil niet meer anders!!!! Heel veel apps zijn gratis, ik download me suf hahaha. Verder lees ik altijd het nieuws op en check mijn mail. Tja wat doe ik er eigenlijk niet mee hahaha..... :D

Wat die woorden verbeteren betreft, kun je gewoon uitzetten ;)

12. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Idd de sensation zou er in t wit moeten zijn!!! Maar goed daar ziet t er voorlopig nog niet naar uit haha Ik ben zelf heel erg htc minded, i love htc sense haha

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Haha tja die htc is echt jammer van de kleur.

Maar wanneer komt de iphone 5 dan precies uit? Er werd telekens gesproken over juni/juli maare..... ik zie hem nog nergens!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    geruchten zijn nu 7 september!

15. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik heb de iphone 4!! En ik zou echt niks anders meer willen!! Ik betaal echt bijna nooit voor apps, check m'n mail, hyves, facebook, zp, enz enz bijna alleen nog maar op mijn foon. Zit bijna nooit meer achter het lappie ( ja, nu toevallig :D). Volgend hebbedingetje gaat ook echt de ipad2 worden.....

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    7 sept! En hoe zeker zijn die geruchten dan? Is het een nieuw uiterlijk of niet..... Echt vervelend dat me bb er mee op is gehouden... moet nu dus eigenlijk een nieuwe.. maar als de iphone 5 een ander uiterlijk krijgt twijfel ik natuurlijk nog meer...

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind hem super,mooie foto`s,leuke apps,makkelijk touchscreen,internet makkelijk in gebruik! een aanrader dus!

18. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Tja we vallen in herhaling maar ik en mijn iPhone 4 zijn ook echt twee handen op 1 buik. Ik heb maar liefst 1 betaalde app (whatsapp) en de rest is allemaal gratis en ook ik download me suf.

19. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Mooi dat de Iphone 5 bijna uitkomt... ik mag in september een nw uitzoeken.... Heb nu een oude 3 omdat mijn eigen Iphone is de jachthaven is gaan zwemmen.... kan niet wachten op een nieuwe!
    Ik hoop ook dat het september is, waar kan je dat lezen of zien?

20. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb zojuist een witte iphone 4 gekocht, dus mijn keuze is gemaakt haha!

Deel Deze Pagina