is hier iemand die een Renault Twingo heeft? en dan het oude model bedoel ik. ik ben even ruimte nodig om iets te vervoeren, en wil mijn achterbank platgooien, maar krijg het niet voor mekaar. moet kunnen toch, of niet? dacht, gooi het hier es in de groep, kijken of iemand het weet, of het kan en zo ja, hoe het dan moet.
Dat moet kunnen. Met die van mij ging het in ieder geval. Dacht dat er van die hendeltjes zaten naast de bank.
Wij hebben een oude Twingo en de bank kan gewoon plat hoor!! Aan de linker en rechterkant van de bank zitten 2 kleine handeltjes en als je die naar voren duwt gaat de bank in 2 gedeeltes plat. Als je vanuit de kofferbak kijkt moet je ze zien. Succes!!
he verhip, jaaaaaaaa tis gelukt. nah, stom dat ik dat zelf niet gezien heb....... blond zeker. dankjulliewel dames
Ik ben spuit 11 maar het kan inderdaad Ik heb in mn oude twingo zelfs eens een koelkast vervoerd! En ik ben er twee keer mee verhuisd Och wat mis ik mn mooie twingootje, helaas heb ik die in 2010 naar de sloop moeten brengen nadat mn man m total loss had gereden..
och, dat gaat je zeker sneu af als je je twingootje zo naar de sloop moet brengen. (was alles met je man toen wel goed afgelopen?) ik zou mijn 16 jaar oude bakkie ook niet willen missen hoor. hij is zo schattig en klein, maar een zee van ruimte. zeker nu ik ook weet hoe de achterbank plat moet mijn man zegt vaak, joh ga met de bmw (3.18i Touring) boodschappen doen. maar dan zeg ik nee, in de twingo gaat dat veel fijner, er passen precies 4 boodschappentassen naast mekaar, vallen dan ook niet om. moet ik meer kwijt, hup achterbank naar voren (kan dat met de nieuwere variant ook eigenlijk?) we passen er met gemak met ons vieren in, zeker handig als we ergens naartoe gaan waar weinig parkeergelegenheid is, je drukt hem in t kleinste hoekje en huppa.
Oohhh... mn ouwe twingootje... In 2009 verkocht omdat we echt wel toe waren aan een iets grotere auto met smurf erbij, maar wel met pijn in het hart. Zag onlangs nog wel bij het RDW dat hij nog steeds rondrijdt (Twingo uit 1997). Ik heb trouwens ook een keer in een nieuwe Twingo gereden. Stapte in en was meteen enorm teleurgesteld: die enorme knop voor de alarmlichten zit er niet meer in! Is gewoon zo'n lullig schakelaartje geworden... :x En over opklappen van de achterbank: je kunt m zelfs helemaal tegen de voorstoelen aan zetten. Moet je niet te lang zijn, want anders zit je met je knieen in het stuur, maar het kan wel. Kan me zelfs nog herinneren dat in het instructieboekje werd uitgelegd hoe je van de voorstoelen en achterbank een compleet tweepersoonsbed kon maken!
Oh ja, dat lieve Twingootje, als het bij 2 kinders (uiteindelijk) blijft, koop ik er gelijk weer 1. Wat een heerlijk wagentje. Kost weinig, verbruikt weinig. Mis 'r.
Trico77 ja gelukkig met mn man alles in orde. Jaaa idd Mon dat herinner ik me ook, in het boekje stonden inderdaad plaatjes over hoe je er een tweepersoonsbed van kon maken met een hele beschrijving erbij. En ik was alweer vergeten dat die achterbanken inderdaad nog helemaal doorgeklapt kunnen worden zodat er helemaal een boel ruimte vrij komt. Het leukste vond ik wel de kilometerteller in het midden van de auto, digitaal.. ik heb in mn nieuwe auto nog een tijdje die richting op gekeken ipv achter mn stuur Och och och wat mis ik mn oude kleine felle en inderdaad vooral enorm zuinige autootje!!