We hebben de kast eens opgeruimd en nu kwamen we de volgende dingen tegen waar wij zelf niets meer mee doen: 1. Speen Avent roze 0-6 maanden. 2. Boek Fit en gezond met Poeh en zijn vrienden 3. Boek Baby's eerste jaar van Pauline Oud 4. Boek Babyboek (dagboek) 5. Meisjesjas Hema maat 86/92 (valt kleiner, is een herfst-voorjaarsjas) 6. Jongensjas winter Mexx maat 74 (valt groot, met kleine vlekjes op 1 elleboog) We gebruiken de spulletjes zelf niet meer dus kom maar met een tegenvoorstel (bonnetjes, kleding, etc). De spullen kunnen verzonden worden (kost natuurlijk wel geld) of kan worden opgehaald in omgeving Den Haag.
De 2 jassen: Op het jasje van Mexx zitten kleine bruinige vlekjes op de elleboog (niet erg duidelijk zichtbaar) Voor eventueel een foto stuur maar een berichtje!
zijn de baby boekjes ongebruikt? en zijn het boekjes waar je de levensjaren van je kind in kunt noteren?
Ja de boekjes zijn helemaal nieuw!ze hebben alleen in de kast gelegen!het boekje baby's eerste jaar is zoals de titel al zegt voor het eerste jaar, het babyboek is voor de hele periode!
Ik ben graag van mijn spullen af....! Hoef er bijna niets voor...(een paar babyzegels of een klein bedragje) Maak er graag iemand blij mee!
Het boek 'baby's eerste jaar' is gereserveerd. De speen is geruild! Het babyboek mag voor een x aantal babyzegeltjes worden overgenomen! Maakt me niet zo veel uit...laat maar horen wat je wil geven!
Ik heb het even opgezocht, maar de verzendkosten komen al op 3 euro..dus weet eigelijk niet of dat het boekje wel waard is! Woon je niet in omgeving Den Haag? Voor 1 euro mag je het boekje hebben hoor! incl. verzendkosten is het dan 4 euro, maar of dat het echt waard is....tsja....
Het boek Baby's eerste jaar is verkocht! De meisjesjas van de Hema mag weg voor 3 euro....wie o wie??? (hij is helemaal nieuw...ons babytje is toch echt geen meisje....) De jongensjas van Mexx mag voor 5 euro weg! Ziet er echt nog mooi uit. Op de kleine streepjes op de elleboog na! De boeken kunnen tegen verzendkosten worden overgenomen worden + 0.50 cent (voor mn zoon zn spaarpotje) PB me maar!