Lowlands 2013.. Wie gaat?

Discussion in 'De lounge' started by Prins03, Mar 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    In augustus is het weer zover... Lowlands!

Zijn er hier dames die gaan?

Ik ga wel, voor de 9de keer :D .. Vorig jaar zou ik in eerste instantie niet gaan aangezien ik dan 35 weken zwanger zou zijn.. Echter wonnen we kaarten via 3fm en zijn mijn man en ik toch geweest :D Wel lekker thuis geslapen hoor, want in een tentje trok ik echt niet meer :D

Dit jaar ga ik weer, mijn man blijft bij ons zoontje.. gaan met een hele groep en ik heb er zo'n zin in! Wel moeilijk om hun een paar dagen te moeten missen, maar ik wil het wel proberen :)

En nu worden er steeds namen bekend gemaakt en krijg ik er alleen maar meer zin in :D

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik was ook een trouwe LL-ganger, maar sinds de kaarten uitverkocht zijn voordat er ook maar enkele namen bekend zijn, laat ik 't schieten.

Jammer...

(Voor dat geld pik ik mijn favoriete bands wel op clubtour mee... Al mis ik dan wel de 'totaalervaring'.)

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Tja.. het gaat idd wel ook om de totaal-ervaring :D .. gewoon de camping, de muziek, het eten, de sfeer en gezelligheid.. Alleen daarom al kopen wij ze.. We gaan dit jaar met een club van 16 man.. Dus voor dat geld (185) heb je sowieso een gezellig weekend!

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ga misschien volgend jaar een keer.
    Voorlopig werkt me rug niet echt mee! Boo....

Share This Page