wat doen jullie tegen snurken? mn vriend snurkt zo hard he! ben vanacht maar naar de bank verhuist maar daar slaap ik ook niet goed en men vriend wakker maken mag ik niet want ik heb verlof en hij moet werken,...:x heb alweer maar 4 u geslapen wat doen jullie ertegen? hebben jullie van die oordoppen? ik wil er kopen maar heb er al eens gehad en dat zit niet goed, heb maar kleine oren, die allerkleinste oordoppen van een koptelefoon zitten al keivervelend. welke zijn goed en klein? en hoor ik dan de wekker nog?
Ik heb ook een tijdje met oordoppen geslapen. Voelt totaal anders dan oordopjes van je koptelefoon. Deze kun je een beetje kneden en dan zetten ze weer uit in je oor. Je hoort nog wel dingen, maar alles is een stuk gedempt. Ik viel dan gewoon in slaap van het luisteren naar m'n eigen ademhaling. Wekker hoor je wel, maar als je sowieso al wat herrie nodig hebt om wakker te worden zal het natuurlijk ws wat langer duren voordat het doordringt!
ik heb ook een tijd met oordoppen geslapen maar werd vaak nog snachts wakker van het gesnurk, ik geraakte die oordoppen kwijt snachts, waren van die gele, nu wil ik goede hebben maar waar vind je die?
heb ik al geprobeerd, wil hij niks van weten, het is mijn fout zegt hij, ik concentreer me teveel op zijn gesnurk, erg he, mannen
Als je echt goede oordopjes wil hebben kun je beste naar een winkel die ook gehoorapparaten verkoopt gaan die maken ze helemaal op maat en dan heb je er geen last van. Dit heeft mijn tante ook gedaan. Mijn oom snurkte zo hard dat slapen in hetzelfde huis al bijna niet ging. Nu ze die oordoppen heeft slapen ze weer op dezelfde kamer en heeft ze geen last meer van zijn gesnurk.
Ik slaap al meer dan 10 jaar met 'herriestoppers' in, of met vergelijkbare van Kruidvat huismerk. Een tijdje terug kwam m'n vriend ineens aan zetten met een soort horloge wat hij 's nachts om moet doen. Als hij snurkt, krijgt hij een licht stroomstootje. De schat, dat hij dat voor me over had.... Het helpt wel een beetje, is mijn indruk.
Hier slapen we al maanden apart. Echt niet leuk. Maar ja ik wil wel slapen. Wij hebben een slaapkamer met 2 persoonsbed op zolder dus dat is ideaal. Mijn partner snurkt niet eens extreem hard maar gewoon constant. Hoe hij ook ligt en hij ademt heel vaak per minuut omdat hij een oppervlakkige ademhaling heeft. Ik kan dus dan echt niet meer slapen helemaal niet sinds de zwangerschap. Hij is naar de snurkpoli geweest, onder een roes hebben ze gekeken maar volgens de arts is er niets aan te doen. Ik heb echt gehuild toen ik dat hoorde. Oordoppen helpen hier niet voldoende. En die durf ik straks ook niet meer in te doen als de baby er is. Kijk mijn oudste is al 5 jaar dus dan durf ik het wel maar een baby wil ik toch echt horen. Het is een drama.
Nou het spijt mij maar als hij zo ego is zou hij van mij op de bank mogen, dahhhaaaaag. Dat vind ik zo egoistisch, tja hij heeft er tenslotte geen last van. Ik mag hopen dat jij dadelijk door je zw heel hard gaat snurken hihi.
hij slaapt ook soms op de bank, als ik de nacht ervoor de hele tijd gepssst heb ik hoop ook dat ik snel begin met snurken in de zwangerschap, hoop ik echt op en goed hard dan whoehaha
Hier een teken van medeleven... ik heb ook een vreselijk snurkende en zwaar ademende man... Ik slaap dan ook met oordoppen,ze lijken op herriestoppers, maar zijn zachter en aan de bovenkant rond. Je kneedt ze en dan zetten ze in je oor uit. Ideaal. Nu is onze dochter 11 maanden en slaapt goed door, maar eerder deed ik 1 oordop in en legde ik mijn andere ook op het kussen. In je slaap verander je vanzelf van houding en hoorde ik onze meid altijd.
hahaha ja toen ik zwanger was snurkte ik ook behoorlijk whaha. Zo apart, want normaal doe ik dat nooit. en mijn man snurkt zo nu en dan. Ik geef hem dan een por zodat hij weer op zijn zij gaat liggen