Hoi Dames, Even jullie hulp ben een leek wat dat betreft. Ik heb een vergrendeling op mijn telefoon d.m.v. een wachtwoord. Toch krijg mijn zoontje het elke keer voor elkaar om mensen uit mijn telefoonlijst te bellen ondanks de vergrendeling. Hoe kan ik dit aanpassen? ps: de vergrendeling gaat direct in (wanneer ik op knopje aan bovenzijde druk) er zit dus geen wachttijd op.
Oh zie nu dat je dat idd hebt sorry haha.. Bij mij kan je alleen foto's maken zonder dat je in het menu kan
thnx, ja ik weet ook niet hoe het kan. Hij omzeilt de vergrendeling op een of andere manier. Iemand anders een idee?
Het is niet toevallig zo dat je een vergrendeling hebt met 4 dezelfde cijfers? Dan snap ik dat hij z'n vingertjes steeds op dezelfde plek heeft en dan ontgrendelt. Ook heb ik een keer half/half iets gelezen van ontgrendelen via de noodoproep. Maar geen idee hoe dat precies in z'n werk ging...
Heb je de laatste update gedaan want met een van de vorige kon je ondanks de vergrendeling via de camera in het toestel komen.
Heb je misschien je bedieningspaneel aangepast dat je contactenlijst daar in hebt gezet (kan alleen met jailbreak geloof ik) Standaard staat daar de zaklamp, klok, rekenmachine en camera.