Vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door Tennes, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tennes

Tennes Niet meer actief

Jajaja, het zijn de jaarlijks terugkerende topics....maar ik heb echt een beetje hulp/ inspiratie nodig. :D

Dus kom maar op: Hoe wordt papa/ man verwend op deze dag?

Tnx alvast voor alle tips :)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hij kwam zelf met een idee :D. Ik heb een Hertog Jan fles laten maken met zijn naam erop (kun je op de website vinden), zit ook een tour bij. Als hij dat leuk vindt, vind ik het ook leuk ;). Vorig jaar had ik een shirt laten maken voor mijn dochter met een tekst erop en een shirt voor hem, met nr 1 papa erop.

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij doen nooit echt cadeaus met moederdag en vaderdag. De kinderen maken allebei wat en hij krijgt een lekker bakkie koffie (hij ontbijt nooit, dus ontbijt op bed hoeft niet). En ik kook 's avonds iets waar hij gek op is.

Als we wel iets zouden doen, zou ik het niet te gek maken. Een cd, film, boek of een leuke gadget oid.

Vriend van ons heeft zijn vrouw dit jaar schoenen voor moederdag gegeven van 250 euro! Vind dat eigenlijk raar. Het is de dag om je moeder in het zonnetje te zetten, niet je vrouw (of je man/vriend met vaderdag) Of zie ik het nu zo zwart/wit? Haha

4. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Het is de dag om moeders in het zonnetje te zetten. . Niet perse je eigen moeder. .

5. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor ons is het de eerste Vaderdag!! ik ben een "slaap"pakket aan het maken voor mijn man namens mijn zoontje!

Een slaap shirt met handjes en voetjes van ons zoontje op de voorkant en op de achterkant wil ik een tekst zetten, in de zin van: 'Speciaal voor jou zal ik je vannacht niet storen ;)'
    mochten jullie ideeën hebben of leuke teksten?

ik heb een voorlees boekje besteld wat gepersonaliseerd is met de namen van papa en ons zoontje.

en dan wil ik er een borreltje bij doen (slaapmutje)

ik ben ook benieuwd naar jullie ideeën enz!

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mag ik vragen waar je dat boekje besteld hebt? Naar zoiets ben ik op zoek!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ga schilderen met kleine man.

vind het zon commerciële shit geworden ga geen cadeaus kopen

8. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn zoontje houdt niet van tekenen en knutselen op het moment, dus dat ga ik niet doen.
    Maar ik denk dat ik n ketting koop met een hanger van zijn sterrenbeeld, dat wilde hij graag.
    Wij doen ook geen dure cadeau's met dit soort dagen. Wij vinden dat zo n onzin,je kan ook je waardering op n andere manier uiten.

10. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, daar heb je gelijk in. Maar een cadeau van 250 euro?

Zie wel leuke ideetjes langskomen hier :)

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij laten degene wiens dag het is lekker uitslapen en dan wakker maken met ontbijt op bed. De kindjes maken natuurlijk altijd een mooie kustwerk/tekening oid en we geven elkaar een kleinigheidje. Meestal iets leuks van yoursurprise, leuke mok of telefoonhoesje, muismat etc.

12. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Ik heb een klein fotoboekje laten maken bij de hema, met alleen maar foto's van mijn man en dochtertje samen. Zo lief. Met de tekst: ik samen met mijn liefste papa

13. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Wat een leuk idee zeg.

Hier doen we niet aan kadootjes geven aan elkaar. De kids maken iets leuks en dat geven ze dan op bed. Daarna maak ik een lekker ontbijtje klaar. Extra uitgebreid. Vind dat altijd genieten om met z'n allen aan tafel te ontbijten.

14. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mijn man gaan we zijn eerste motorrijles geven.
    Hij wil het al jaren, maar heeft het er nu bijna dagelijks over.

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier gaat t niet om de cadeaus. Doen ontbijtje op bed en een mooie tekening vinden wij veel meer waard.. Croissantjes afbakken, jam erbij en een lekker eitje of vers fruit en het mooiste is dan dat kleine meneer mee helpt opeten.. :p Heb met Moederdag echt zitten genieten hoe hij mijn ontbijtje opat. :D

16. tuc

tuc Niet meer actief

Samen maken ze een schilderijtje, dochter verft en met zoon stempel ik zijn voetjes als rand eromheen.

En hebben een sticker voor op de auto ....rijdt mee (van de oudste hebben we die al) en ik heb een foto van de kids samen op canvas laten afdrukken voor boven de eettafel.

17. Tennes

Tennes Niet meer actief

:D:D:D Leuke ideeen! Ik ben al minder wanhopig!

18. Tennes

Tennes Niet meer actief

LEUK! Waar precies op de website? Ik kan het niet zo goed vinden?

Edit: Ik heb het inmiddels gevonden!

19. giraffe 2013

giraffe 2013 Bekend lid

18 apr 2013
    754
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben vandaag dit gemaakt..dat geven we dan en we laten hem lekker uitslapen :)

Bijgevoegde bestanden:

• ggggg.jpg
      ggggg.jpg
      Bestandsgrootte:
      19 KB
      Weergaven:
      22

Deel Deze Pagina