Vandaag, 2 jaar geleden, is mijn lieve mama veel te vroeg op overleden Een kort gevecht van 5 maanden tegen kanker.. Het is en blijft een enorm gemis.. Een leegte binnen het gezin Waarom doet het zo'n pijn, ik mis gaan lach, haar stem, haar aanwezigheid. Kon ze nog maar even bij ons zijn! Ik mis je zoooo ontzettend lieve mams ***** Het is een wonderbaar iets, een moeder. Anderen mogen je liefhebben. Je moeder alleen begrijpt je, ze is er voor je, vergeeft je alles. En heeft je onvoorwaardelijk lief. Het enige kwaad dat ze je ooit doet.. is te sterven en je te verlaten.. Rust zacht lieve mama!! Ik hou zielsveel van je..
Ik begrijp zo wat je bedoelt. Mijn moeder overleed ook in 2012 (in augustus) en het blijft moeilijk. Mijn vader overleed in 2000 en dus was ik 'ineens' wees. Door die vreselijke ziekte. Momenten als de dag van overlijden of een verjaardag blijven ellendig. Op de een of andere manier slijt dat ook niet. Veel sterkte vandaag!
Vreselijk hé? Hier is het ook bijna weer zo ver (juli) Weet precies wat je door maakt. Daarom bij deze een hele dikke knuffel!
Heel veel sterkte vandaag. Ik ken het helaas ook. Bij mij is het inmiddels al bijna 10 jaar geleden...