Man en ik hebben discussie, wat vinden jullie

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairy Tale, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    De situatie is als volgt. Mijn zus en haar man hebben iets over wat zij niet gebruiken en wat wij zouden krijgen. Dit is een maand of twee/drie geleden besproken. Het ligt bij hun achter op de vliering dus die zou helemaal leeg moeten om erbij te kunnen. Nu gaan zij komende week op vakantie en begon mijn man hier vanmiddag over of ze dat nog kunnen pakken. Hij is gepikeerd dat dat niet kan.

Ik vind het niet terecht dat hij daar gepikeerd over is, had hij er maar eerder om moeten vragen en niet op het laatste moment als zij nog de hele zolder met wasgoed hebben wat mee moet. Hij is van mening dat hij er toch niet elke keer om hoeft te vragen.

Wat vinden jullie?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Tja, hoe dringend hebben jullie het nodig? Kan hij niet voorstellen om even te helpen het van de vliering af te halen?

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Wat is het en waarvoor hebben jullie het nodig?

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het gezeur om niets. :) Of is het heulheulheul hard nodig?

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou uja ik kan me voorstellen dat je iets na 2 a 3 maanden wel een keer wil hebben, maar als je er zelf niet om vraagt kun je ook niet verwachten dat hun dat maar ff doen..

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je man had er de afgelopen maanden dan om moeten vragen en niet vlak voor hun vakantie.

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

dit dus!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens. Vlak voor de vakantie zou ik daar geen trek aan hebben nog de boel te gaan verslepen.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het gaat om een campinggasstel. Hij vindt nu dat ik hemzelf de schuld ervan geef dat we het nu niet hebben en ik kan hem maar niet duidelijk maken dat ik alleen bedoel dat je dat de laatste middag van het laatste weekend voor ze weggaan niet meer kan erwachten.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou hem niet eens meer willen hebben en er zelf eentje kopen.
    Wat een stom gedoe zeg!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bied aan om zolder. Samen op te ruimen na hun vakantie.

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Logisch. Zou er ook niet blij mee zijn!

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou ook nee zeggen. Kom na de vakantie maar terug.

14. Evientje

Evientje Niet meer actief

Snap aan de ene kant je man ook wel, als ze immers op vakantie gaan neem ik aan dat ze bij de vakantiespullen op diezelfde vliering moeten zijn geweest, lijkt mij dan een kleine moeite om ook het campinggasstel te pakken! Bij ons liggen alle campingspullen allemaal bij elkaar, vandaar!
    Daarbij is het al 2-3 maanden geleden toegezegd dat die naar jullie zou komen, vind het dan een beetje raar dat het 'vergeten' wordt! Neem aan dat jullie ook in de schoolvakantieperiode op vakantie gaan. Als je iets krijgt zou ik er ook niet constant achteraan hebben gezeten de afgelopen maanden, je wilt immers ook niet hebberig overkomen!

15. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Als het maanden geleden aangeboden is maar niet komt...en je hebt het nodig...koop het zelf maar. Moeten bedelen om spullen is niet prettig.

16. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Zoiets iets toch niet zo groot dat het enorm veel moeite is om het van zolder te halen? Maar als het bij mij zou moeilijk zou gaan had ik er allang zelf 1 gehaald zo duur zijn die dingen niet en die zal nog wel vaker van pas komen

17. minon

minon Niet meer actief

Bij de action liggen voor nog geen tien euro geloof ik. Zou mij de ruzie niet waard zijn en er gewoon zelf eentje halen. Ik ben het met jou eens dat je dit niet kunt verwachten dat ze vlak voor hun vakantie de zolder ervoor overhoop halen.

18. mumija

mumija Niet meer actief

Ach, als er al maanden overheen zijn gegaan, moet je man niet nu aankomen nee...dat ben ik met je eens.
    Maar waarom duurt het zo lang dan? Hebben jullie het wel à la minute nodig nu dan?
    Als zoiets onbenulligs moet uitlopen op irritaties, zou ik het gewoon zelf kopen.

19. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Zou het lekker laten zitten...degene die het aanbood bepaald hoe of wat vindt ik, zou er zelf niet om vragen

20. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Ik snap je man ook wel. Drie maanden geleden iets toezeggen en jullie wachten er nog steeds op. Ik zou er zelf één aanschaffen.

Deel Deze Pagina