Hai! Nu de sint en kerst voorbij zijn staat de oude decoratie weer op zijn plek, dit wil zeggen het hangt en staat er al van voor die tijd, nu ben ik op zoek naar nieuwe inspiratie Had al op pinterest gekeken en eea op Google gezocht maar niets kunnen vinden wat ik leuk vind en dat bij de inrichting van het huis past (wit grijs) Op dit moment hangen er voor het raam 2 takken met daaraan 3 hartjes en aan de buitenzijde van elke tak hangt een slinger Vensterbank bestaat uit deze volgorde; normale pot orchidee, lantaarn met deco en kaars (die er al 2jr in staat) brede pot met aparte soort orchidee, dan weer dezelfde lantaarn en dan weer de normale pot orchidee Wie helpt mij met nieuwe inspiratie en/of foto's voorbeelden?
Heb je misschien een foto van je eigen vensterbank? Misschien dat je in je laantaarns leuke decoratie kan doen
als ik niet weet waar ik met mijn oude plantjes naar toe moet zet ik ze vaak op de wc of wat de badkamer hahaha. Lantaarns kun je bijv ook in de keuken zetten, maar weet niet hoe jou huis eruit ziet :d
Dank je wel imensa, dezelfde stijl als ik heb, vind de vensterbank dus echt super, zou alleen betekenen dat ik alles nieuw moet kopen toch maar even action dan straks Winnietje, keuken is geen optie daar heb ik geen vensterbank
Ik ben ook weer even zoekende wat ik in mijn vensterbank wil. Ben het oude wel weer zat Ik heb van de week deze gemaakt. Vaas, houten takken had ik al. Ik verplaatst de 'oude' spullen vaak naar boven en anders naar buiten (Sorry gedraaid)
Ik heb veel hergebruikt. Ben erg met de muurvuller bezig geweest. Planken voor raam heb ik ook zelf gemaakt. Struin vaak kringloopwinkels af en knap het dan zelf op. Van de week een mooi vaasje gekocht. Was paars/roze.. en een flesje. bij elkaar 1.50 Heb hem geverfd Zo is hij geworden. Ook nog een muurvulproject. Deze waren groen met blauw gestreept.
Hey dat muurvul projectje heb ik volgens mij voorbij zien komen op fb super leuk geworden Ik doe het ook veel maar momenteel even te druk om het weer op te pakken