Hoi hoi ... Man en ik willen de kids graag samen een spel geven wat we met ons gezin kunnen spelen .... Kids zijn 3 en 7 maar wat is een leuk spel ??
Mijn dochter (3) is heel bang voor de heks uit knibbel knabbel knuistje. Hondje waf vind zij heel leuk. Wie is het is lastig als je niet kunt lezen denk ik.
Met die naam moet ik gelijk aan ganzenbord denken Maar 3 is daar misschien nog wat jong voor. Wiebeltoren. memorie.
Knappe koppen is hier een groot succes! Ondanks dat onze 3 jarige nog niet kan lezen vindt ze het een geweldig spel. Ook ontwikkelen ze zich op verschillende vlakken
Wij spelen heel veel uno en skipbo. Qua bordspellen veel ganzenbord, knappe koppen, hondje waf. Als ik van jouw geselecteerde lijstje moest kiezen zou ik gaan voor knibbel knabbel knuistje en/of vos laat los. Wie is het is voor een 7 jarige wel leuk maar voor een kindje van 3 nog te moeilijk denk ik.
Ik vind zelf Knibbel knabbel knuisje heel suf, maar de kinderen zijn erg gek op. Vooral de jongste (5). Ze spelen het spel al een paar jaar. Ik vind nog steeds Spuzzle heel leuk en de kinderen ook trouwens. Wordt nog regelmatig uit de kast gehaald.
mens erger je niet, is altijd nog leuk. ook te koop in junior versie. kwartet, maar daar is je jongste nog te klein voor. We doen dit vaak samen, zeg maar 1 onder begeleiding.
Onze 3 jarige speelt zonder moeite 'wie is het'. Dus zou moeten kunnen. Het is haar lievelingsspel op dit moment. Andere door jou genoemde spelen ken ik niet. Uno junior wordt hier ook regelmatig door haar uit de kast gepakt, net als halli galli. Hoewel we bij dat laatste spel wel merken dat haar reactiesnelheid net te langzaam is om de rest van het gezin op snel eigen tempo te laten spelen.
Ik had ook iets anders verwacht gezien de titel en dat het topic in de Lounge staat.... Van de genoemde spellen lijkt me Wie Is Het het meest geschikt. Verder raad ik De kleine magiër aan. Knibbel Knabbel Knuisje ging hier snel stuk. De heks komt niet goed uit de schoorsteen. Uno lijkt me te moeilijk voor een 3jarige
Leuk al jullie tips ! Ga ze even 1 voor 1 googelen... hoor hier veel spellen die ik niet ken! Bedankt !