Mijn abbonnement loopt nog een jaar dus moet nog een tijdje wachten ik heb nu de 6s plus. Steeds als de s edities uitkomen kan ik verlengen dus ik wacht nog even. En ik heb begrepen dat de 7 niet veel verschilt met de 6.
Dit is niet zeker hoor normaal is het hele cijfer altijd een compleet nieuw uiterlijk, en dat is nu ook niet. De kans bestaat dat ze met samsung mee gaan en volgend jaar een 8 komt. Blijft net als bij andere merken, afwachten
Vanmorgen naar een telefoonwinkel geweest. Helaas hadden ze niks op voorraad, er was al moeite met het uitleveren van de pre-orders. Nieuw abonnement is afgesloten, nu wachten totdat m'n telefoon binnen komt 😃
Ik wil hem ook! Heb nu de iPhone 6, simonly. In december mag ik verlengen maar dan wordt het wel een stukje duurder en dat staat me tegen... maar hij is zo mooi
De 32gb zijn inderdaad overal al op. Heb even snel een rondje gedaan en de gemiddelde levertijd is 2 weken tot november, afhankelijk van de kleur en aanbieder De 128 en 256 zijn in de kleuren behalve zwart óf op voorraad of een redelijk korte levertijd. De jet black is als enige bij bijna alle hoeveelheden minstens november. Dit kan enerzijds populariteit zijn, maar ik denk eerder schaarse.
Kreeg vanochtend al een mailtje inderdaad, over de levertijd. Ik heb de mat zwart 128 gb plus en mijn vriend dezelfde, maar jet black. Beide moeten dus nog wel een behoorlijke tijd wachten, helaas...
Knoop doorgehakt.. Man en ik gaan hem ook bestellen we hebben altijd de normale iPhone en we willen nu de plus kopen. Iemand anders die van de normale formaat naar de plus is overgestapt? En hoe bevalt dat?
Voor filmpjes en kippige mensen is hij erg fijn, het grote scherm om naar te kijken ook, maar hij is écht groot. Wat inhoud dat je bv niet met 1 hand kan typen, maar ook dat hij groot in je hand ligt. Wat ik hoor van mensen die in de winkel komen laten ze hem daardoor ook sneller vallen. Wat je kan doen is naar een winkel gaan. Wij hebben bv een Apple wand waar ze allemaal liggen en je dus ook goed kan vergelijken
Ik heb een 6S Plus en ik kan prima met één hand typen, scrollen etc hoor! Maar ik had hiervoor een Sony Xperia Ultra, die was nog groter Ik heb mijn 6S Plus pas een half jaartje, dus ik ga de 7 nu niet kopen. Ik vond deze prijzig genoeg om hopelijk een paar jaar mee te doen. Hij bevalt me perfect en de 7 verschilt maar weinig van 6 vind ik.
Echt?? Scrollen lukt me op m'n s7 edge(ook 5,5") ook wel maar de andere kant van m'n toetsenbord haal ik echt niet hoor 🤔 of ik typ ondertussen met de palm van m'n hand aan de q, a of z (ik ben links) of druk ergens anders per ongeluk op. Of hem zover uitrekken dat het zeer doet aan mijn duim xD geen succes hier dus lol
Volgende iPhone die ik haal wil ik ook de plus halen. Maar ik wacht nog wel n jaartje. M'n 6s is nu n jaar oud en doet het nog alsof die nieuw is. Ziet er ook nog puntgaaf uit. Maar heb nu aantal keer de plus gezien. Dat grote beeldscherm lijkt me toch wel erg handig. En ik doe echt alles met m'n telefoon. Hij zit nog net niet aan m'n hand geplakt. Binnenkort bijna wel haha want ik ga een Apple watch series 2 halen heb ik besloten. Over die draadloze koptelefoontjes trouwens. Je krijgt er gewoon koptelefoons bij, met een lightning connector en nog een adapter voor al je andere EarPods en koptelefoons. En laten we eerlijk zijn; draadloos is de toekomst. En die dingen schijnen echt fantastisch te zijn. Samen met dat dockje waar ze in zitten. Ze conecten automatisch met al je apparaten, doe je er 1 uit je oor dan gaat wat je aan het luisteren was automatisch op pauze. Met 5 min laden kun je weer 2 uur luisteren. De mensen die ze hebben uitgeprobeerd zijn wild enthousiast.
Ja je hebt gelijk haha ik ging ik ervanuit dat ik het met één hand kon, maar toen ik later aan het whatsappen was ging dat inderdaad toch met twee handen haha. Het kan wel, maar is niet het meest handige.