Is 8 gb genoeg voor een iPhone? Ik zou er een aantal apps opzetten en wat foto's uiteraard. Geen muziek ofzo. Scheelt wel wat in prijs met 16 gb natuurlijk.
Ik heb altijd een 16 of 32 moeten hebben en ik heb eigenlijk geen muziek of films erop staan en nog zit hij regelmatig vol.. Dus ik zou persoonlijk niet voor een 8 gaan.
Ik had 8 en vond dit te weinig. Ik moest steeds foto's verwijderen of apps omdat ik geen ruimte meer had. Heeeel irritant. Blij dat ik nu weer 16 heb
Ik had ook een 8 GB, en kon er prima mee door, heb nu een iPhone 5 met 16 GB maar die staat nog lang niet vol, het is maar net wat je er mee doet.
Ik heb 32gb en ik heb daar genoeg aan. Aan 16gb zou ik niet genoeg hebben. Ik plemp het ding helemaal vol met foto's en muziek.
Hier ook 8 GB, gaat makkelijk. Heb nu 16 geïnstalleerde apps en 400+ foto's erop staan. Ligt er dus maar net aan hoeveel je erop wil zetten.
Ik heb aan 8 echt niet genoeg volgende wordt echt 16 gb, heb er geen muziek opstaan. Maak veel foto's en filmpjes.
16 is duur en als je denkt dat je niet extreem veel multimedia erop gaat zetten heb je echt wel genoeg met 8. Ik had er best wat foto's opstaan en veel apps, vooral spelletjes.
Ja via Icloud maar houd daar rekening mee dat daar ook maar max. 5gb op kan en wil je uitbreiden moet je daar extra gb voor inkopen.
Ik heb spijt dat ik geen 32gb heb genomen video's maken (en dat doe ik vaak sinds m'n kleine mannetje er is) en foto's nemen zoveel ruimte in. 16 gb is bij mij dus zo vol.
Ik heb 8 gb en hij zit nog lange niet vol, ik heb er wel genoeg aan dus.. Heb alleen foto's en apps erop.
Ik heb een iPhone 4 8gb, daar red ik het prima mee, 1000 foto's, hoop apps.. Dus geen probleem.. Nu begint ie wat vol te raken, maargoed er hoeven ook geen 1000 foto's op te staan natuurlijk, even via iTunes een zooi naar de pc kopiëren en werkt weer als een tierelier. (Iemand interesse? Wil over naar 5s haha)