Volgens mij kiezen ze (Jan of Lotte) vooraf een nummer en wie met dat nummer een reactie plaatst heeft gewonnen.
Volgens mij kozen ze vooraf toch 2 nummers uit? Als de 1e niet gehaald was hadden ze geloof ik nog een back-up. *maar ik kan het helemaal mis hebben *
Dan nemen ze bv alleen de eerste 2 cijfers en draaien ze het om. Heb het even opgezocht want wist dat er een topic over was http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/264353-vraag-winforum.html
Maar word er dan ook op gelet dat het niet dezelfde is die eerder ook al een keer gewonnen heeft? Het moet wel heel toevallig zijn, maar wat als dezelfde weer word uitgekozen als winnaar?
@ jel, waarom zou iemand niet 2 keer kunnen winnen? Die zou dan gewoon heeeel veel geluk hebben in het spel En dan zou diegene nooit meer mee mogen doen, ongeacht wat er te winnen valt. Ik denk dat die kans erg klein is. Maar goed ik doe nog steeds verwoedde pogingen om een keer te winnen, tot nu toe helaas zonder succes
Ja dat zou statistisch gezien wel kunnen maar dan kan bij iedere wedstrijd natuurlijk. Iemand die bij de postcodeloterij een miljoen wint kan 2 jaar later wel weer een miljoen winnen
We hebben de manier van 'kiezen' aangepast. We maken gebruik van Random.org. Je kan dan aangeven hoeveel mensen er hebben meegedaan, de computer kiest er dan 1 uit. In theorie kan je vaker winnen. Maar dat zeggen ze bij de loterijen ook .
Ik heb al een keer gewonnen. Maar doe nog steeds mee. Nu ik dus een keer heb gewonnen vind ik het nog extra leuk
random.org zeker top. zo is het het eerlijkst. soms zie ik wel mensen op dingen reageren dat ik denk van pff waar heb je het voor nodig, bv iets voor als je zwanger bent ofzo, en je ziet dat die niet zwanger is, of een draagdoek voor een baby en ziet dat er geen kleine kindjes zijn om het te gebruiken, ik schrijf me enkel in als ik het ook echt voor mezelf wil maar goed, kan ook wel begrijpen als ander het wel doen, maar vind de manier van kiezen top.
Tsja dat maakt toch eigenlijk ook niet uit? Wie weet wil die persoon haar vriendin/zus etc er blij mee maken? Ik reageer ook wel eens op dingen zoals een draagdoek ofzo, ben wel niet zwanger maar de wens is er wel.
Gebruik je de namen of een cijfer? Want als je aantallen dus cijfers gebruikt hoe hou je er dan rekening mee dat iemand vaker dan eenmaal heeft gereageerd? De winstkans neemt dan dus toe als je vaker dan 1 keer reageert.