Hallo meiden, Na wat zoeken heb ik werk gevonden wat heel kortbij is in het dorp, en full time. Het is bij een call center, voor 38 uur per week, het is wel outbound werk. Nu ben ik al vorige week gaan proefdraaien, en het was wel ff wennen. Maar het is ideaal qua uren , niet zoals mijn huidig werk, dan 13 en dan 30 uur per week, meestal dus tussen de 13 en 19 uur. Hoe bevalt jullie dit werk? En mag ik vragen hoeveel jullie ongeveer verdienen, dit werk is nu wel in belgië en voorheen werkte ik in nl. Ben benieuwd. groetjes Elif
Ik heb in een call centre gewerkt en ik vond het eigenlijk maar geestdodend werk..maar ook hier was het qua uren ideaal! Ik verdiende ongeveer 9,-/10,- per uur....hing een beetje van de bonussen af. Dus niet echt veel...ze deden net alsof het heel veel was...maar goed...dat viel best tegen. Ik Zou niet zo snel weer in een callcentre gaan werken...maar er zijn mensen die het echt heel erg leuk vinden!
Ik heb ook 3 jaar inbound bij een callcentre gewerkt en verdiende ongeveer 8,50 bruto per uur. Ik was toen 23 tot 25 dat ik daar werkte. Daarvoor outbound gewerkt en daar moest ik het echt van de bonussen hebben. Was toen 22 en verdiende met 40 uur gelooft 900 tot 1000 euro. Met hierbij dus wel een boel bonussen ( was gek genoeg goed in verkopen). Verder is het werk vind ik echt niks alhoewel inbound beter is dan outbound. Vooral het feit dat mensen je echt honds behandelen terwijl je ze proberen te helpen vind ik echt schandalig. Kan je verhalen vertellen nou dat zou ik nooooit tegen iemand zeggen.
Nou ik heb gewerkt als kapster en nu in een winkel, maar daar maak ik ook dingen mee dat ik dacht pffffffffff wat is dit nu. En midden in je gezicht staan uit te schelden, terwijl je ze ook idd probeert te helpen
Ik deed voorheen ook callcenter werk, ook outbound. Verdiende iets meer dan 10 euro per uur. Het is leuk als bijbaantje maar voor 38 uur in de week zou ik gillend gek worden, helemaal als je zelf mensen moet bellen en iets moet verkopen o.i.d. Maar goed dat verschilt natuurlijk per persoon en misschien vind jij het prima te doen. Succes in ieder geval!
Dank je wel meid! Ja we hebben zoiets al is het voor een aantal maanden, maar mijn loon nu 400 a 500 euro per maand, nou dat is dus schrikbarend
Ik werk bij een callcenter (inbound) bij de overheid (nl) en verdien 10,40 per uur. Callcenterwerk moet je nooit meer doen als 32 uur per week anders word je gek! eigenlijk is 6 uurtjes per dag een max. Ik werk er zelf rond de 20 uur.
Ik heb zowel inbound als outbound gedaan.. En verdiende rond de 9 euro pu.. En bij outbound moest ik het inderdaad van de bonussen hebben.. Plus dat ik outbound ( ondanks dat ik behoorlijk goed kon verkopen ) Behoorlijk vervelend vond. En idd zoals hierboven al gezegd werd ik deed het 32 uur pw.. Anders werd ik gek...
Ik werk ook in een callcenter ik werk nu 24 uur per week en verdien 1200 euro netto per maand. Ik zou er gewoon mee beginnen en kijken hoe het bevalt. Dat het geestdodend kan zijn het werk kan ik me wel voorstellen, ligt er ook net aan wat je precies doet. Ik heb wel een hele leuke functie.
Ik werkte ook bij een callcenter, en meestal ligt het begin loon rond de 10,30 - 10,50. Toen ik weg ging daar had ik een uurloon van 14,40. Verschilt natuurlijk ook per bedrijf, maar bij ons was het altijd als je goed je werk deed kreeg je vrij snel loonsverhoging. Trouwens ik zat inbound. Outbound lijkt me echt vreselijk, dan moet je zelf de mensen op bellen. Echt niks voor mij.
Ik heb het werk 3 jaar lang gedaan, 40 uur per week, ik verdiende 1500 euro netto per maand. Dit was zonder bonussen. Ik heb het met veel plezier gedaan, wij hadden een goede band als collega's en dat maakte het leuk. Ook de contact met klanten heb ik altijd prettig ervaren. Echter, neem mijn advies, doe het tijdelijk en blijf doorzoeken naar wat anders, anders blijf je net als ik, 3 jaar hangen en je komt niet verder. Maar voor tijdelijk, doen. Makkelijker geld verdienen kun je niet in mijn ogen.