iPhone bestellen via T-Mobile of via winkel?

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Sep 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

als het nou een paar daagjes was ok zou ik wachten maar hihi dit zijn een aantal weken kan 4 tot 8 weken sturen. Ik heb de belcompany gebeld en die hebben voor de 16GB 6 wachtendden voor mij en voor de 32GB 5 wachtenden voor mij. Ze krijgen vandaag weer een levering met iPhone(s) ze weten niet hoeveel ze er krijgen dit is de ene week 1 toestel de andere 6 :D ik hoop dat ze er deze week 7 krijgen hahaha.

Maar nu had ik al telefonisch bij tmobile besteld als ik hem nou bij belcompany kan krijgen. Kan ik dan die andere annuleren?

Van die belstatus is wel erg balen. want ik heb nu 400 belmin en zelfs dan krijg ik te hoge rekeningen (bij telfort omdat ik gewoon erg veel bel ook ivm het zh voor mijn zoontje. Ik heb nu een simonly wilde bij tmobile de i500 nemen dus met 500 bel min maar vind het wel erg duur hoor 65 euro per maand. dus heb nu de i300 (en met mij zelf afgesproken om wel mijn belstatus erg goed in de gaten houden. bij telfort kon dat niet. Hoop dat ze het snel in orde maken dan

ow ja ihihi meiden bedankt voor de reacties trouwens :D

krokus ik zit eigenlijk erg te twijfelen tussen de 16 en de 32GB mijn man zegt je haalt hem haal dan gelijk de 32GB maar het scheelt toch 70euro (eenmalig) en opzich het is voor mij belangrijk als ik maar veel fotos van batuhan :D erop kan zetten maar mijn man is echt een game freak die zal er wel wat op willen zetten

Ow ja en meiden heeft de iPhone nou een 3megapixel camera? Vind ik best jammer hoor voor zo een dure toestel zou best wat hoger mogen zijn

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Wij hebben 1x euhhh bijna 4 jaar geleden een rekening van bijna 400 euro gekregen van tmobile dat we gebruik hadden gemaakt van internet? heb ik dus niet gedaan miss per ongeluk een internet toetsje ingedrukt? maar daarom ben ik toen ook gelijk toen mijn contract verliep overgestapt

Share This Page