iphone/blackberry/samsung????

Discussie in 'De lounge' gestart door soepstengel, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Heeft er ook iemand een samsung galaxy ace? Daar ben ik erg over aan het twijfelen.... Heb nu een Iphone maar twijfel toch over die samsung...

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik heb een collega die de Ace heeft en ik heb hem gezien, maar hij is een stuk kleiner dan de Iphone. Alleen daarom zou ik hem al niet nemen, omdat ik dat vervelend vind met internet. Verder weet ik er niet zoveel van, succes met kiezen.

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    htc desire, alleen nu al wat probleempjes:( net 3 dagen oud, video's die ik maak worden opgeslagen en 'n paar uur later zijn ze nergens meer..

Ik ga zaterdag na een vriend die heeft altijd htc gehad, dus ik hoop dat hij mij kan helpen, anders weer terug naar de telefoon winkel:p maar voor de rest een geweldig ding! moet 'm alleen nog 'n beetje uitvinden...

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hier al een aantal maanden een Samsung Galaxy S! :D
    Mijn vriend heeft dezelfde en we zijn er nog steeds erg tevreden over.

Ik heb het idee dat je bij de Iphone vaak moet betalen voor applicaties?
    alleen al om die reden zou ik het niet kopen.. Ik blijf lekker bij Android :D

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb sinds een paar weken de samsung galaxy s en vind m superfijn. Ben nog wel zoekende hoe alles werkt aangezien ik nog nooit zo'n smartding heb gehad. Tis gewoon een erg mooi toestel. Ik heb m gratis bij een tele2abo. Ben nu het eerste jaar 20 euro kwijt voor 300 minuten, 100 smsjes en inet en daarna 32,50.

6. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik heb eerst de HTC HD2 gehad echt een k*t toestel. Nu heb ik de iPhone en ben daar helemaal happy mee. Makkelijk in gebruik, leuke applicaties fijn touchcreen.
    Echt een aanrader!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb de iPhone. En zou nooit meer anders willen heb wel een een bb vast gehouden. Nou interten op een bb. Ik vindt het niet fijn

En op me iPhone kan ik prima interneten
    Doe er alles mee

Deel Deze Pagina