Hallo meiden. Ik heb deze kerst 2 mooie lantaarns gekregen voor in de vensterbank. Hierbij zaten wat ledlampjes. Ik wil zelf nog iets in de langaarntjes doen maar heb geen inspiratie en alleen die lampjes kijkt zo leeg. Wie heeft er hier lantaarntjes met inhoud en wil er een foto van showen? Dankjewel alvast!
ik heb geen foto, maar met zulke dingen vind ik het altijd leuk om ze mee te veranderen met de seizoenen/feestdagen. Dus na de kerst doe je er bv wat besneeuwde dennenappels in en van dat soort spul. Van het voorjaar/pasen wat nepbloemen en paaseitjes, in de herfst pompoenen ed, volgende kerst kleine kerstballetjes
Ik had er altijd alleen twee grote kaarsen in, nu heb ik dit erbij in gedaan. In het voorjaar wil ik er weer iets anders van maken..
In het voorjaar kun je er ook prima een potje met bollen in zetten, bijv. Hyacint, kleine tulp, etc. Ziet er ook erg leuk uit!
Dit is de mijne, 3 kaarsen erin met een grote bloem en nu met kerst lampjes erin gedaan. Krijg die foto niet omgedraait.