ik snap er de ballen niet van volgens de tabel zou mijn maat uitkomen op 85 A....of 80 B 80 B zit de cup goed...maar de omvang is net te strak dan kan ik als ik een grotere omvang pak, toch niet de cup kleiner zijn? wil een setje bestellen...vandaar dat ik ff de exacte maat moet weten ( is na de zw.schap veranderd namelijk )
Hoi! Je cupmaat is inderdaad afhankelijk van je omtrek. Dus een 70F is een kleinere "F" dan een 85F. Een 85A is qua cup vergelijkbaar met een 80B. Of tenminste, dat zou moeten. Het hangt een beetje af van de winkel en het merk. Bij de hunkemoller meten ze je maat en kunnen ze er ook advies over geven, mss eens langswippen (puur voor het meten)?
was pas al in een lingeriezaak en daar kwam ik wel op 80 B maar die zit qua omvang niet lekker ( laatste gaatje ook ) net al wat duurdere zaken binnen.gelopen om te passen...maar 85 A hing nergens :x om te passen onderwijdte 85 cm bovenwijdte 96 cm
Je bedoelt het laatste gaatje als de wijdste omtrek toch? Als je BH wat ouder wordt dan rekt hij en moet je steeds strakker stellen. Ik zou idd een 85A proberen, dat zit misschien een stuk lekkerder. Het hangt ook een beetje van jezelf af wat je prettig vindt zitten
Het klopt wel. Heb een 75d en die zit soms te los in omtrek. Pak dan er 70E. Zit hij te strak pak ik 80 c
net nog een keer het centrum ingegaan 85A is dus een maat die in een normale winkel NIET te krijgen is nog.maar een 80 B van een ander merk meegenomen kan ik m zo ff op mn gemak passen....de cup sluit wel mooi aan iig normaal zou ik denken boeien dat ie iets te strak zit rekt idd.wel uit maar setje dat ik wil bestellen is voor onder mn trouwjurk ( scheelt erg veel geld met in een bruidszaak kopen )
Misschien ff een speciale winkel voor lingerie? Gek hoor, 85A lijkt me niet een heel vreemde maat, mooi juist
leek mij ook geen vreemde maat maar de maat is in 4 winkels echt niet te krijgen...wel in duurdere lingeriezaken was geen normale standaard maat zeiden ze nou mooi....mn overvolle c cup tijdens de zw.schap was mooier
tja dat je voor grote zware borsten het beste kunt slagen in een lingeriezaak kan ik snappen maar kom op 85A ( en AA ) is het dan zo raar om wat kleinere tietjes te hebben bij een niet uberslank lijf???? 75A gooien ze je mee dood....
Over hoeveel tijd ga je trouwen? Ik heb het idee dat mijn borsten, nu een jaar na de borstvoeding, nog steeds aan heb veranderen zijn. Weet niet hoelang dat doorgaat maar misschien kun je beter nog even wachten met het aanschaffen.
over 8 weken dus in die tijd zal er niet veel meer veranderen over 2 weken moet ik met mn jurk naar de coupeuse en moet dan ook de lingerie mee nemen die ik onder mn jurk draag