Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar het duizelt mij enorm! Ik heb zo weinig verstand ervan, dat ik echt niet meer weet waar ik nou goed aan doe. Misschien heeft iemand hier goed advies? Dit is wat ik zoek in een laptop: - Windows 10 - Goede accu - Goede speakers - Blijft koel - Stil - Goede bouwkwaliteit - 15 inch scherm - 500 euro max - ik gebruik de laptop alleen voor hele basic dingen, zoals MS Office, internetten, dat soort niet-spectaculaire dingen Alvast bedankt voor het meedenken!
Acer Aspire ES1-531-C0LV Specificaties op Kieskeurig.nl Ik heb deze en ben er erg blij mee. Geluid is echt meer dan goed (ik gebruik hem ook vaak voor spotify) en op de een of andere manier komt het scherm groter over dan 15 inch.
Ik heb de Dell latitude e6510. Prima ding. Ik ben op zoek naar een 2e laptop, dan wordt het waarschijnlijk de Dell e6520.
Kijk ook naar laptops met oudere versies van Win10, want die kun je gratis updaten, mits het een legale versie is. Vind ik bij laptops sowieso slecht. Ben er nog geen tegen gekomen, die goede speakers heeft. Let dan o.a. op het aanta rpm van de harde schijf. Hoe meer rpm, hoe warmer hij wordt (en hoe meer lawaai hij maakt). Let er dan op, dat de laptop een SSD harde schijf heeft. Die zijn aanzienlijk stiller. Volgens mij geven ze ook minder warmte af. Asus en Toshiba staan er om bekend dat ze zeer degelijke laptops maken. Is dit iets? (15,6", want 15" is niet een gangbare maat) Toshiba Satellite C55D-C-163 449,- Acer Aspire ES1-531-C0RR 449,- Als 14" ook goed is, zou ik hier eens naar kijken: Toshiba Satellite C40-C-10Q 225,- Asus R417MA-WX0059T 239,- Scheelt 200,-
Mijn suggestie (Acer Aspire ES1-531-C0RR) is bijna hetzelfde, met als grootste verschil dat die van mij een SSD heeft. Dit betekent: - stiller - koeler maar ook: - duurder - minder opslag (maar wie heeft dat tegenwoordig nog nodig met zoveel gratis opslag online)
Oeps.... ik heb m wel tweedehands hoor. Maar dan moet je wel een betrouwbaar iemand hebben van wie je koopt. Ik heb zelf toen ook naar deze gekeken ACER Aspire E5-573-311M bestel online bij Media Markt
Ik heb nu een Chromebook en ik vind hem echt geweldig!! Prijstechnisch heel interessant, werkt super snel, je werkt op je eigen account en het geluid is prima. Ik gebruik hem zeer intensief en heb er nog geen seconde spijt van gehad!
Wat voor Chromebook? Acer? HP? Dell? Samsung? Je had net zo goed kunnen zeggen: "Ik heb een lichtblauwe. Zo'n fijn ding!" Daarnaast is TS specifiek op zoek naar een laptop met Windows 10.