Hi allemaal Mijn dochter heeft sindskort een IPhone maar hij heeft geen netwerkverbinding. Alleen WiFi. Ik kan haar dus ook niet meer gewoon bellen als ze buiten is. Ze heeft een abbonement met voldoende data/belminuten. Als ik naar instellingen van het netwerk ga, geeft ie aan dat ie geupdate moet worden o.i.d. maar hij heeft al de meest recente versie.. ik heb vliegtuigstand al geprobeerd en opnieuw opstarten. Ik heb zelf een Samsung dus geen verstand van Iphone verder, ik vind ze ook gebruiksonvriendelijk helemaal nu Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Heb je de simkaart geactiveerd van Lebara? En bij Lebara moet je dus wel 1x in de zoveel tijd iets met die simkaart doen, anders gaat hij uit de lucht. (maar dit is bij beltegoed, weet niet hoe het bij een abonnement is)
Simkaart zit goed, bv niet op de kop? En moet die bv niet via Lebara geactiveerd worden? Ik heb zelf hollandsnieuwe, daarbij ging activeren vanzelf.
Ik kon ook ineens niet meer bellen/gebeld worden sinds Ben overgegaan was op 5g netwerk ,de verbinding is schijnbaar niet altijd stabiel.Wat hier geholpen heeft is om "bellen via wifi" ook in te schakelen,mocht het bereik dan knudde zijn dan schakelt de telefoon automatisch over naar "bellen via wifi".Het kost niets extra, gaat van de belminuten af werd mij verteld.
Als je er niet uitkomt zou ik morgen bellen met Lebara. Inderdaad vergeet niet de Simkaart te activeren.
Ligt het misschien aan het netwerk/simkaart? Heb je er al een andere simkaart (liefst van een ander netwerk(niet lebara) er ingedaan of haar simkaart in jouw mobiel gedaan? Is het een iphone 11 of 12? https://www.rtl.nl/nieuws/economie/artikel/5460271/kpn-storing-mobiel-internet-4g-5g-apple-iphone-11-iphone-12-samsung