Als opdracht uit de relatie therapie moeten we een keer samen uit eten/ drinken enzovoort. Nu hebben we woensdag weer een gesprek in Utrecht en hadden we bedacht daarna maar lekker uit eten te gaan in het leuke Utrecht. Iemand tips voor een beetje betaalbaar eten?
Wij eten altijd heerlijk bij Aal aan de oudegracht. Is inmiddels al weer even geleden, maar een paar jaar terug voor 30-40 euro de man voor- hoofd- en nagerecht.
le connaiseur was paar jaar geleden altijd lekker en niet te duur neem aan dat ze qua restaurantwijze niet verandert zijn
Wij gaan ook regelmatig samen een hapje eten, dit doen we dan bij de chinese muur in Rotterdam, zijn we voor 35 euro in totaal klaar en zitten dan ook propvol. En soms gaan we in de middag wokken, dan kost het hier in amersfoort 12,50 euro pp. Voor ons hoeft het niet duur te zijn, maar het gaat er vooral om dat we even samen weg zijn geweest.
Bij de oosterkade geloof ik. Dus niet te ver daarvandaan Zat te denken aan 50 euro totaal ik lust amper wat dus eet altijd erg simpel idem vriend. Dus dat is weer een voordeel haha
Ik moest de Oosterkade even opzoeken, maar dat is dus dicht bij Ledig Erf. Daar zou ik naar toelopen en een van de eetcafeetjes opzoeken.
Zit niet in utrecht zelf en geen idee of het logisch zit voor je. Maar in Maarssen zit een griek (callas) waar je voor 20 euro p.p inclusief drinken (fris) betaald.
La cubanita, tapaszaak in hartje Utrecht. En ECHT lekker en gezellig!! All you can eat tapas, dus niet al te duur. Wel reserveren hoor, want het is altijd volle bak. Mmm moet er ook weer eens hoor.
Lunch & Wok buffet 12,50 euro Soepbuffet, wok buffet, Teppan-Grill, sushi/salade/fruit buffet en dessert buffet. Drankjes worden apart berekend. In vergelijking met het Diner Wok Buffet heeft het Lunch & Wok Buffet een beperkter assortiment wok ingrediënten, maar is aangevuld met diverse broodjes, salades en beleg. ma. t/m vrij. van 12.00 tot 15.00 uur Diner Wok Buffet 2 uur lang onbeperkt gebruik van soepbuffet, warm buffet, wok buffet, Teppan-Grill, sushi buffet, salade/fruit buffet en dessertbuffet. Drankjes worden apart berekend. ma. t/m do. 19,90 p.p. vrij. t/m zon. 20,90 p.p. Diner Wok All-Inclusive (v.a. 4 pers.) Vanaf 4 personen is het mogelijk om het Diner Wok Buffet arrangement ook All-inclusive te bestellen. Voor een kleine meerprijs kunt u dan voor 2 uur onbeperkt frisdranken, bier, huiswijnen, koffie en thee drinken. Zo houdt u het lekker overzichtelijk. (in overleg ook andere tijdsduur mogelijk) ma. t/m do. 2 uur 25,90 p.p. vrij. t/m zon. 2 uur 28,90 p.p. Kinderen kind t/m 1.30m. 15,00 p.p. kind t/m 1.40m. 17,50 p.p.
een tip, als je in het kader van therapie een keertje uit eten gaat dan is het misschien leuker om aan tafel te zitten en bediend te worden ipv dat je steeds naar een wokbuffet loopt. dan heb je ook meer tijd voor elkaar tips qua restaurants: bij 't gras van de buren kun je voor 15 pp een 3gangen menu krijgen. wel een beetje studentikoos. bij quignon aan de gracht kun je leuk zitten en die hebben prima gerechten ik ben zelf fan van de zakkendrager, kaart wisselt met de seizoenen mee, je kijkt uit op een mooie tuin met een hele oude grote boom Vietnamees restaurant Saigon heeft ook erg lekkere gerechten genoeg lekkers dus in Utrecht
Ondanks het wokken, heb je genoeg tijd voor elkaar hoor, want je kan er 3 uurtjes eten. En dat wokken is in slechts 1 minuut klaar Er staan genoeg koks, dus je hebt geen last van lange wachtrijen.
Le Connaisseur is een beetje eetcafe-achtig. Vriendelijke bediening en prima eten voor een prima prijs. Gezellig en sfeervol dineren voor een vriendenprijs - Grand Restaurant Le Connaisseur - Eindhoven - Utrecht - Den Haag Quignon is ook leuk. Een wat hippere tent, maar zeker gezellig en betaalbaar. Quignon Utrecht - Mobiel Broadway vind ik ook altijd lekker en leuk. Broadway American Steakhouse – restaurant Utrecht En Il Pozzo vind ik altijd lekker als ik zin heb in pizza. Italiaans restaurant Il Pozzo
wij gingen altijd naar Tantes' Bistro, maar weet niet of die daar nog zit. hij zit aan de Oudegracht. vlakbij de bioscoop. Of de winkel van sinkel. kun je ook lekker eten.