Dat hangt af van het abonnement wat je erbij neemt. Je kan zelf kiezen wat je wil, verschillende data-abonnementen en SMS-abonnementen en daaraan hangen verschillende prijskaartjes natuurlijk!
Op rabomobiel is er nu een ABO met een gratis iPhone 4 voor de eerste 9 maanden 16.25 per maand daarna 32.50 euro per maand.abo duurt 2 jaar.ik heb hem afgesloten.telefoon was binnen 3 dagen binnenje hebt er 100 mb internet bij (ik gebruik me alleen op wifi) en 165 bel minuten
Ik zoek me ook gek. Mijn werkgever betaalt per maand 25 euro mee. Maarja, wqat als contract niet verlengd wordt? Zit je dan met een abo... ik wil dus iets bijleggen en dan voor een 1 jarig abo gaan. Zit te twijfelen tussen een Samsung Galaxy S3 mini of een Iphone4... Maar ik heb ook de Iphone5 gezien en die is ook supergaaf! Ga liever niet voor een ouder model, maarja het is vrij duur allemaal!!!! Iphone4 is eigenlijk toch beter dan de Samsung Galaxy s3 mini, denk?
Hollands nieuwe... Kijk net hoeveel de iPhone4 me gaat kosten als ik ga voor een 1-jarig abonnement. Dan betaal ik voor het toestel 189 euro. En voor die 12 maanden betaal ik 25 euro. Dit is incl. 275 belminuten/smsjes/MB. Weet niet precies hoeveel internet dit is? Heb WiFi thuis en op het werk. Voor 5 euro extra per maand heb ik 500 MB extra per maand. Dan is het 30 euro per maand.
Ik heb van de week een iPhone 4 besteld bij GSM Topdeal - 24 maanden korting op je abonnement. Ik moet wel 109,95 euro bijbetalen maar heb dan ook een abbo voor 24,95. Moet niet vergeten het op te zeggen na 24 maanden! 250minuten+250smsjes+500mb van T-mobile.
Ik heb sinds 2 maanden de iPhone 5 en ben er zoooooo blij mee! Ik betaal de eerste 2 maanden 25 euro en de andere 10 maanden 50 euro. Ik heb onbeperkt internet en sms'en en 200 belminuten. Abbo is van t mobile, heb wel voor het toestel 460 euro in een keer bij moeten betalen
Maar het is een eenjarig abonnement he.. Bij tweejarige abonnementen betaal je vaak 2x het toestel en vind dat ook zonde van me geld..
dat is ook beetje onzin hoor. want nu betaal je compleet 1010 voor 1 jaar en bij 2 jaar betaal je 869.
Nee hele goede deal ... damnnnn veel geld omgerekend 85 euro per maand. Daar had ik persoonlijk niet voor gedaan.
Helemaal mee eens. Vind zo ie zo de prijzen echt de pan uit rijzen de laatste tijd. Zal er in 2013 nog een mooi abbo komen met een gratis samsung galaxy tab? Daar gok ik op maar denk dat ik bedrogen uit kom!
Ik heb nu een abonnement bij t- mobile, voor een oude telefoon, zonder internet. In de iPhone zit toch een andere sim kaart? En kan ik dan internet erbij nemen bij t mobile? Abonnement loopt pas in april af..
Ik betaal eerste jaar 29,- en daarna 42,- per maand. Geen bijbetaling voor toestel Iphone 5 wit Na 2 jr kan ik hem of inleveren of over kopen. Komt op hetzelfde neer als wanneer je in het begin betaald. Ik betaal dan 35% van de dagwaarde op dat moment.... Hi zit ik bij. Heb trouwens 1gb internet, twitter, whatsapp en facebook gaat daar niet vanaf. Onbeperkt smsen en 150 minuten bellen per maand
Wat je voor de iPhone 5 bijbetaald hangt ook heel sterk af of je een 16GB, 32GB of 64GB wilt/hebt Een 16 GB is beduidend goedkoper dan een 64GB