Afschrift jaarinkomen,wat is dat? Ik wil mijn oudste zoon naast het kdv nog 2ochtenden opgeven voor de psz Nu zag ik net dat ze graag eem afschrift jaar inkomen willen,wat moet ik daaronder verstaan? Zou een kopie van onze belastingaangifte zoiets zijn?
jaaropgaven denk ik? Deze krijg je vaak eind januari begin februari om voor 1 april aangiften te doen bij de belastingdienst
Hier betekende dat de jaaropgaven van beide ouders. (mits beide ouders inkomsten hebben natuurlijk, anders van 1 van beiden.)
Och tuurlijk ja,alleen ik ben zzp-er en krijg dus geen jaaropgave ik heb dus alleen de aangifte (manlief wel jaaropgave),dan moet ik die er tuurlijk wel bij doen ofniet?
Vast een stomme vraag: maar waarom hebben ze jullie inkomen nodig? Is je bijdrage afhankelijk van je inkomen? Anders zou ik het niet geven.
Oké. Dat wist ik niet. Hier in het dorp betaal je -volgens mij- een vast bedrag voor twee dagdelen, maar mijn dochter is daar nooit geweest. Ik zou ze even bellen om te vragen welke informatie ze nu precies willen hebben: je jaaropgave of je belastbaar inkomen.