ik ben benieuwd wat jullie vinden.... wij hebben nog een pak kaasfondue staan van kaltbach, inmiddels 3 maanden over datum... weggooien of nog gewoon opeten?? je hebt zoveel dingen die nog maaaaanden over datum prima te eten zijn maar geen idee hoe het hiermee zit.... zo'n pakje is bijna 8 euro dus zonde om zo weg te knikkeren terwijl het misschien nog prima te eten is...
Ik zou het gewoon proberen. Je ruikt denk ik wel met openmaken of het mis is. Anders wel als het klaar is en je proeft het 😉 Ik ben niet zo moeilijk maar zou het niet aan gasten geven. Hopelijk eet smakelijk!
Eet zelf gerust dingen wat iets over de datum zijn ( nu natuurlijk niet). Maar 3 maanden vind ik wel erg lang. Jammer dan voor die 8 euro al is het natuurlijk Super zonde.
3 maanden voor een kaasproduct zou ik te lang vinden. Hier eten we gerust dingen die over de dstum zijn, maar met name als het om droge stoffen gaat (kruiden, mixen, pasta, rijst, thee, koekjes etc). Maar kaas zou ik niet erop gokken.
T ligt er wel een beetje aan... is het een THT of THT datum? En is het kaasfondue in poedervorm wat je nog moet aanlengen of is het | "vloeibaar"? Bij THT en poedervorm... dan zou ik het rustig proberen