is het gebruikelijk om iemand die geslaagd is wat te geven op zijn/haar examenfeest? Zo ja, wat dan? Vriendin van me (35+) geeft zaterdag een feestje vanwege haar diploma maar heb geen idee ??
Jeugd gaven wij altijd E10,- en voor je vriendin 35+ zou ik kiezen voor een bos bloemen,... wijn'/ of ander drankje... of iets "om eindelijk te gaan relaxen", bijvoorbeeld iets met lavendel voor in bad.
Ongeacht wat de reden is, als je bent uitgenodigd op een feestje neem je toch altijd iets mee, of ben ik nou gek? Wat je meeneemt, hangt af van de relatie met die vriendin, haar smaak en jouw budget. Fles champagne is altijd goed (behalve als zij geen alcohol drinkt). Kun je iets bedenken wat een relatie heeft tot de opleiding die ze heeft afgerond?
ja ik neem al iets mee als we bij vrienden gaan eten, ook al doen ze niet allemaal bij mij, dat maakt niet uit. maar ben het er iig wel mee eens dat je altijd iets mee 'moet' nemen. dat isn u juist mijn punt. het is wel een 'american' party dus zelf drank mee nemen (toch?) ik wil zeker niet voor schut gaan om niets mee te nemen en daar de enige in te zijn maar andersom ook niet. dat ik de enige ben die WEL iets mee neemt. haar opleiding is gehandicapten zorg dus daar zou ik niks in kunnen verzinnen denk ik? en wijn.. drinkt ze volgens mij niet. pff vind het zo moeilijk! iig iedereen bedankt voor de ideeen tot nu toe! denk dat ik idd voor een relaxpakketje ga.. ze hebben een ligbad dus daar moet wel wat voor te vinden zijn. thnx !!! !
Ik zie het probleem niet om als enige wat mee te nemen (al kan ik me niet voorstellen dat niemand wat zal geven), is toch juist harstikke leuk voor haar als ze iets krijgt..
american party is idd drinken/hapjes meenemen (je neemt dan ip iets mee, dat gaat op de grote hoop en dan eet/drink je met z'n allen ervan) Richting gehandicapten zorg, tja dat is lastig. Iig een bos bloemen, een lekker verwensetje of iets lekker/theeboeketje, dan zit je altijd goed.
Thee is ze wel gek op dus das idd een heel goed idee! En iets voor in bad of een leuke kadobon erbij.. Ben er dus uit! Bedankt!