Hoi, Ik wou net een smiley in mijn handtekening zetten, maar er komt te staan dat je niet meer dan 1 afbeelding in je handtekening mag (ik heb al een banner) Maar ik kwam een tijdje terug een berichtje tegen van geloof Babii en bij haar kan het wel? En een banner en een smiley. T maakt mij niet uit hoor, maar vind raar dat het mij niet lukt. Of maakt t dan mijn handtekening te lang? Ik had namelijk al een hoop tekst weg gehaald. DA
Ik denk dat het jou handtekening te lang maakt en omdat je al een ander symbool (ster) gebruikt in je handtekening. Deze combinatie werkt dan niet geloof ik, ik heb het ook eens geprobeerd.
Maar als ik alle tekst weg haal, en alleen mijn banner laat staan, doet die het ook niet. Heb ik net geprobeerd
Een smilie is een afbeelding en in je handtekening is er meer 1 afbeelding toegestaan, vandaar dat het niet lukt. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Instellingen stonden niet juist ingesteld, is inmiddels hersteld. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl