Iphone s5 of Samsung galaxy s5

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat apps niet crashen op de iPhone is trouwens een misverstand. Het gebeurt weldegelijk, maar Apple verdoezelt dat door het te laten lijken op het minimaliseren van de app. Vaak denkt de gebruiker dan dat ze zelf per ongeluk op de home knop gedrukt hebben. Je krijgt er ook geen melding van. In tegenstelling tot Android. Daar krijg je netjes de melding dat de app gestopt is. De meeste telefoons hebben ook een optimalisatie app, die waarschuwt als een bepaalde app vaak crasht, zodat je zelf kunt kiezen of je de app wil deinstalleren of niet.

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hier een Apple fan! iPad, iPod, iPhone en willen graag een MacBook..
    Ideaal. Gast bij ons niet snel kapot. Foto's en video's zet je makkelijk op je laptop. Muziek zet je makkelijk van je laptop op de telefoon. Super snel ern update, makkelijk te bedienen en gewoon super mooi om te zien.
    Kapotte kabeltjes verving je snel en spotgoedkoop via alieexpress. ( hier nog geen kapotte kabels gehad. Wilde er alleen een met langer snoer)

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ik heb op het moment een samsungs s5, ik ben er erg tevreden over. Binnenkort komt de s7 uit van samsung, waarom ga jij daar niet voor=

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    Als je een nieuwe telefoon wil vergelijk dan eens de toestellen op intern geheugen

8 GB is met wat meer apps al snel vol.

Daarom heb ik sinds deze week een wiko pulp 4g, een Frans merk

16 GB intern geheugen, goede camera en maar 147 euro.met de nieuwste Android versie.
    Ik hoef niet per se de nieuwste en duurste .

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dit. Al werkt mijn iPhone 5c nog prima na 2 jaar. Even geen zin in een grote uitgave voor een nieuwe haha, maar anders had ik het zeker gedaan. Echt nog nooit gedoe gehad met onze Apple spullen: kabels blijven hier perfect en echt nooit vastgelopen (ook een iPad van 4 jaar oud niet trouwens die intensief in gebruik is door de kinderen het afgelopen jaar).

Android van mijn man loopt om de haverklap vast, evenals de android tablet van onze oudste die toch ook echt de goedkoopste niet was. Was eens maar nooit meer ;)

Maar dat is onze ervaring en die van veel mensen uit onze omgeving. Heb hier al vaker ook andere ervaring gelezen, maar zelf gewoon nooit meegemaakt (ook niet in de omgeving).

Deel Deze Pagina