In mijn tas zit nu: Portemonnee, sleutels, paraplu, zonnebril, haarborstel, ballerina's (want heb nu roze pumps, maar daar kan ik nog niet hele tijd op lopen).. ook zit er nieuwe nog een tasje van de HenM in met 2 shirtjes die ik zonet heb gekocht..
Mijn mobiel portemonnee pennen + ikea potloodje kauwgom flesje water notitieboekje pakje zakdoekjes een cadeaukaart van prenatal parfum deodorant (kleintje) ziekenhuisafsprakenkaart desinfectie handgel mijn hanger met kluissleutel van mijn werk
Je kunt beter vragen wat er NIET in mijn tas zit!! En ook zoiets; hoe groter de tas, hoe meer zooi erin zit hahah!!
Over het algemeen: * sleutels * portemonnee * telefoon * haarelastiekje * doosje keelsnoepjes * autopapieren * bridgekaartjes * zonnebril
De titel moet eigenlijk zijn "show je tas inhoud.." View attachment 261535 portemonnee agenda vulpen bonnetje Ikea bonnen la Place keycord meetlint handcreme smint antaflu parfumproefjes haarclip En mijn Iphone (natuurlijk), maar daar heb ik de foto mee gemaakt.
Notitieboekje Portemonnee Sleutels 2 Pennen Informatieboekjes van de kliniek Lege medicijndoosjes Advil Cartridges (die ik er nog uit moet halen ) Sudocreme Ipod Afsprakenkaart kliniek Pleisters Kleingeld wat uit mn portemonnee gevallen is
sleutels, portemonnee, luier, elastiekje, telefoon, pen. lippenstift, handcreme, bonnetjes, kaugum, zakje suiker
portemonee. noodhamer, zakdoekjes, billendoekjes, luiers, sleutels zonnebril, bonnetjes, en mobieltje
Uhm.. Sleutels, pen, portemonnee, telefoon, ibuprofen, autopapieren, pleisters, tampons en heel veel kassabonnetjes .. Valt best mee toch??
Sleutels, pen, agenda, desinfecterende handgel, heeeeeel veel papiertjes en kassabonnetjes, afspraak brieven, handcreme, deo, maandverband, lipgloss, boodschappenbriefjes, parfum nou eigenlijk te veel. En mijn tas is veeels te klein.
-portomonnee -haarelastiekje -agenda -pennen -deodorant -ponskaartje van het ziekenhuis -sleutelbos -Heel veeel bonnen
portemenee agenda pen maandverband billendoekjes luiers telefoon zonnebril notitieblokje oorbellen da wast
Agenda Portemonnee Pennen Labello's Lipstick/Lipgloss Kam Haar elastiekjes Sleutels Auto sleutels Tampons Zakdoekjes Deo
Agenda Telefoon Portomonee Tampons Belachelijk veel pennen 3 aanstekers van het werk Zonnebrillennotitieboekjes van het werk Deodorant Sigaretten Sleutels Zonnebrandcreme Omdat ik morgenvroeg moet werken alvast mn sloof erin gestopt Volgens mij was dat t
Telefoon Sleutels Portemonnee Telefoonoplader Deo Haarborstel Desinfecterende handgel Labello 3 lipgloss tampons E-reader ABN AMRO Haarklip Intiem doekjes Monstertje van een luchtje En bonnetjes en andere zooi