Iphone synchroniseert met samsung tablet

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje heeft een nieuwe sansung tablet gekregen, en nou zag ik dat de zoekgeschiedenis in google en you tube vanaf mijn iphone, gesynchroniseert wordt naar zijn tablet
    Hoe kan ik dit uitzetten???
    Ik zoek wel eens iets minder kindvriendlijke dingen op mijn telefoon, en wil voorkomen dat hij dit op zn tablet aan kan klikken

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Misschien een eigen account voor hem aanmaken?

3. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk ingelogd op de tablet met het Google account? Dan wordt het gesynchroniseerd en zijn geschiedenis en zoektermen inderdaad zichtbaar. Overal uitloggen.

4. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    Dat komt door dezelfde wifi. Dit heeft dus te maken met de bekende cookies.. Heel irritant ma je kan het niet echt uitzetten volgens mij.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Op zn oude tablet gebeurde dit niet...was toch ook dezelfde wifi

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vlgs mij heeft het te maken met je google account.. kan dat dezelfde zijn als op je telefoon?

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nee dit klopt volgens mij niet, anders zouden mijn dochter, stiefdochter + alle bezoek dat hier gebruik maakt van de wifi kunnen zien wat wij opzoeken enzo, en dat is (godzijdank) niet zo. :)

8. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    uitloggen bij Google accounts en ook bij Gmail en dan is het probleem opgelost.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook net een tablet voor dochter en via mijn google account vind ik wel iets handiger kan ik er ook gebruik van maken met mijn gegevens. En ook wat betreft ww vind ik het makkelijker.

Meestal kijk ik dingen die zij ook mag zien doe geen gekke dingen op mijn mobiel of laptop en ook fijn dat de foto.s singroom( weet niet hoe je dat schrijft) haha pff... mee komen, Ze gaat op mijn you tube mijn facebook mijn watsapp maar zo als ik al zegt ik doe niks geks. Zelfs Netflix heeft ze via haar tablet ideaal nu blijft ze eindelijk van mijn mobiel af!!!

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Het lag inderdaad aan mn google account

Deel Deze Pagina