Ik heb sinds vandaag een iPhone 4. Nu is dat ding al sinds 16.00 iets aan het doen. Synchroniseren of zo?? Ik zie op mijn scherm een rondje met een muzieknoot erin, daaronder staat 'itunes'. Daaronder een plaatje van een usb stekker. In de handleiding staat dat je dat ding op je pc moet aansluiten en dan naar de site van itunes moet gaan en dat je hem via daar kan synchroniseren. Op die site kan ik dat dus niet vinden. Gaat het nu goed dan? Hoort het zo of moet ik nog wat doen? Snap er de ballen niet van.. :x
Je moet allereerst de allernieuwste iTunes downloaden en dan je iPhone aansluiten op de pc en dan moet het goedkomen
haha goedzo, een iphone is heel makkelijk. als je hem in de pc aansluit doet ie alles zelf! vooral als je een macbook ofzo hebt dan is het nog makkelijker hoef je helemaal niks meer te doen, bijna niks dan
Dan heb ik ook nog een iphone vraagje!! Hoe kan ik bij het versturen van een sms een telefoonnummer uit mijn adresboek toevoegen. (dus niet de geadresseerde maar in het bericht) Met nokia kan dat gewoon, maar met iphone lijkt het niet te lukken! Groetjes, Vera
Volgens mij gaat dat idd niet Vera of je moet vooraf even het adres kopieren in je adresboek en daarna plakken in het bericht
Soms willen mensen in het sms bericht zelf een tel nr toevoegen van een vriend/bekende of zichzelf en bij Nokia ging dat gewoon maar bij de iPhone dus niet..
Je kunt wel een visitekaartje sturen hoor. Je gaat naar contacten, je klikt op de persoon van wie je het nummer wilt doorsturen, dan op "deel contact" en je kunt het nummer versturen.