Iphone vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door 2schatjes, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2schatjes

2schatjes Lid

27 dec 2008
    75
    0
    0
    :):)
    Ik heb een Iphone aangeschaft maar zit met een paar vragen. Dacht dat er hier wel kenners aanwezig zijn hihi.

Thuis heb ik verbinding met WIFI. Elders staat er bovenin 3G.
    HOudt dit in dat ik continue verbonden ben met internet? Hoort dit zo? Of kan je dat afsluiten?? Op mijn vorige tel had ik thuis automatisch WIFI en als ik dat neit had en iets gebruikte wat internet nodig had, kreeg ik de vraag om 3G verbinding te maken.
    Kunnen anderen niet in je gegevens kijken als je altijd online bent? En hoe zit het dan met je bundel??

Ik heb planet email en krijg dat niet goed ingesteld. Nu heb ik wel wat geprobeerd maar als ik onderin kijk bij mail staat nu 33 en als ik daar op klik krijg ik welkom bij mail met opsomming google mail, yahoo mail enz.Ik hoor dan nieuwe binnenkomen maar ik kan ze nergens bekijken??

Ohhh dit zullen vast wel hele domme vragen zijn :):):)
    Alvast bedankt voor jullie hulp!

2. Within

Within Niet meer actief

Je iphone is inderdaad continue verbonden met internet. Zodra er wifi in de buurt is, zal hij vragen of je daar verbinding mee wilt maken en als hij het netwerk al kent, maakt hij er automatisch verbinding mee, zoals je thuisnetwerk.
    Je kan bij je instellingen wel aangeven of hij bepaalde apps offline wil gooien tot je ze zelf opstart.

Mijn email heb ik zelf niet ingesteld, vind ik niet handig op mijn telefoon dus daar kan ik je niet mee helpen :)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je moet je mail even instaleren. Heb je msn dan voor je dit is bij volgens mijn Microsoft account. ( eentje kiezen uit het lijstje) daarna ga je bij het drukken op mail meteen je postvak te zien. Internet kun je bij instellingen veranderen. Kies je voor wifi aan of uit. Zet hè hem uit pakt hij automatisch het internet van je tel abbonement en heb je dit niet dan heb je geen internet. Zat je hem aan dan zal hij als je weggaat en je gaat op internet vragen of je gebruik wilt maken van het gevonden net werk. Druk je op nee dan pakt hij standaard internet van je tel abbo. Dit is over het algemeen wel goed beveiligt

Deel Deze Pagina