Jaaaa het is weer 1 maart, dus kunnen we belastingaangifte doen! Jippie altijd fijn te weten waar je recht op heb! Met het verzamelinkomen vanuit de aangifte direct de toeslagen waar ik nog recht op had aangevraagd! Nog meer fanatiekelingen die het al gedaan hebben? 😁😁
Haha jij bent echt fanatiek! Ik heb er helemaal geen zin in,de financiën van mijn bedrijf laat ik doen en ik denk dat ik alles maar door hem laat doen 😂 Ik heb er altijd z'n hekel aan,het is zo simpel zegt iedereen maar ik ben altijd bang een foutje te maken haha
Haha en ik heb gelijk een vraag.. Ik heb een faillissement uitkering gekregen, die kan ik nergens terug vinden. Ze (curator) zei dat we dat in konden vullen en dan deel belasting van onze uitbetaalde vakantie uren terug konden krijgen?
Ik heb hem al verstuurd Lekker vroeg, hoef ik daar tenminste niet meer over na te denken. Moet zeggen dat ik het deze keer écht makkelijk vond om in te vullen.
Ja al even gekeken. Morgen even alles goed doornemen, maar we krijgen een leuk bedrag terug �� Vanuit KOT krijgen we ook nog een deel terug. Goed begin van de veel te vroeg begonnen dag. Wel vind ik het gek dat we nu met een kind erbij, eigenlijk niks hebben moeten inleveren. Ben eigenlijk wel verbaasd hoeveel we krijgen per maand aan kinderbijslag KOT en combinatiekorting.
De app is hier al weer vastgelopen. Maar ik zie dat je in de app niets kunt wijzigen of toe kunt voegen (giften, aftrekpost studiekosten) dus straks maar even via de laptop inloggen.
Jep, ik heb m al verzonden. Het was echt 5 klikken, ondertekenen en klaar :O! Zo makkelijk is het nog nooit geweest. Ik hoef niks te betalen, maar krijg ook niets. Ik krijg het altijd maandelijks
Bij mij krijg ik steeds een storing, hij kan de gegevens niet ophalen vanuit de belastingdienst. Echt jammer, had alles klaar staan, dacht doe ik het gelijk in de ochtend.
Heb hem ook net gedaan. Nou ja gecontroleerd wat ze hebben ingevuld en het klopt. We krijgen de teruggave maandelijks maar we zijn meer gaan verdienen en krijgen dus meer hypotheekrente terug. Dus we krijgen nog een lekker bedragje terug!
Elena je moet in de bovenste balk inkomstenbelasting aanklikken. Daar staat de aangifte klaar. Op de hoofdpagina als ik ingelogd ben zegt hij ook dat hij niet alles kan binnenhalen.
Op mijn digiD bleef hij een foutmelding geven, ook bij de inkomstenbelasting en op de app dus via een andere browser gedaan en via mijn man zijn digiD en nu is het gelukt. Helemaal klaar en we krijgen een leuk bedrag terug
Hier werkt de app niet. Zal wel door drukte komen... Maar we hebben nog een hele maand de tijd dus maak me er niet druk om. Op de website is het ook te druk.
man heeft zijn jaar opgave nog niet ga zo wel even kijken wat ik volgens bd nu terug krijg oh shit het is te druk op de site :x
Ik word gek van dat ding ik krijg en combinatiekorting er niet in verwerkt.... Dus dus ik terug moeten betalen maar met die combinatiekorting zou ik geld terug krijgen
combinatie korting kan ik nergens terugvinden. wel de vraag of je een kind hebt welke geboren is na 1996 maar de kinderen staan al ingevuld. dan wordt de combinatiekorting toch automatisch berekend? iig salaris staat al ingevuld van mij en man, de hypotheek en woz waarde en het spaargeld. hoef dus alleen maar te ondertekenen, verder hebben we nml niks in te vullen. lekker makkelijk.
Ik begrijp er dit jaar juist even niets meer van. Niets staat ingevuld, ik moet zelf ineens kinderen gaan invullen, ze vragen om mijn man's inkomen terwijl we dat altijd los doen. Ik heb mijn man's jaaropgaaf nog niet dus kan niet verder....niets staat ingevuld. Snap er niets van, vorig jaar was het 3 keer klikken klaar en nu?