Aangifte inkomstenbelasting 2015!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweedeopkomst, 29 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Jaaaa het is weer 1 maart, dus kunnen we belastingaangifte doen! Jippie altijd fijn te weten waar je recht op heb!
    Met het verzamelinkomen vanuit de aangifte direct de toeslagen waar ik nog recht op had aangevraagd!
    Nog meer fanatiekelingen die het al gedaan hebben? 😁😁

2. Littleindians

Littleindians Actief lid

27 feb 2016
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jij bent echt fanatiek!
    Ik heb er helemaal geen zin in,de financiën van mijn bedrijf laat ik doen en ik denk dat ik alles maar door hem laat doen 😂 Ik heb er altijd z'n hekel aan,het is zo simpel zegt iedereen maar ik ben altijd bang een foutje te maken haha

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Haha en ik heb gelijk een vraag..

Ik heb een faillissement uitkering gekregen, die kan ik nergens terug vinden. Ze (curator) zei dat we dat in konden vullen en dan deel belasting van onze uitbetaalde vakantie uren terug konden krijgen?

4. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Bij mij werkt het niet.. grrrr, ben zo benieuwd! nu de app maar downloaden dan

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik ga hem straks doen. Ben erg benieuwd!

6. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb hem al verstuurd :D Lekker vroeg, hoef ik daar tenminste niet meer over na te denken.

Moet zeggen dat ik het deze keer écht makkelijk vond om in te vullen.

7. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Ja al even gekeken. Morgen even alles goed doornemen, maar we krijgen een leuk bedrag terug �� Vanuit KOT krijgen we ook nog een deel terug. Goed begin van de veel te vroeg begonnen dag.
    Wel vind ik het gek dat we nu met een kind erbij, eigenlijk niks hebben moeten inleveren. Ben eigenlijk wel verbaasd hoeveel we krijgen per maand aan kinderbijslag KOT en combinatiekorting.

8. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Straks maar eens even kijken dan! Ben benieuwd.

9. mol81

mol81 Niet meer actief

De app is hier al weer vastgelopen. Maar ik zie dat je in de app niets kunt wijzigen of toe kunt voegen (giften, aftrekpost studiekosten) dus straks maar even via de laptop inloggen.

10. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Jep, ik heb m al verzonden. Het was echt 5 klikken, ondertekenen en klaar :O! Zo makkelijk is het nog nooit geweest.

Ik hoef niks te betalen, maar krijg ook niets. Ik krijg het altijd maandelijks :)

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Bij mij krijg ik steeds een storing, hij kan de gegevens niet ophalen vanuit de belastingdienst. Echt jammer, had alles klaar staan, dacht doe ik het gelijk in de ochtend.

12. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Heb hem ook net gedaan. Nou ja gecontroleerd wat ze hebben ingevuld en het klopt. We krijgen de teruggave maandelijks maar we zijn meer gaan verdienen en krijgen dus meer hypotheekrente terug. Dus we krijgen nog een lekker bedragje terug!

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Elena je moet in de bovenste balk inkomstenbelasting aanklikken. Daar staat de aangifte klaar. Op de hoofdpagina als ik ingelogd ben zegt hij ook dat hij niet alles kan binnenhalen.

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Op mijn digiD bleef hij een foutmelding geven, ook bij de inkomstenbelasting en op de app dus via een andere browser gedaan en via mijn man zijn digiD en nu is het gelukt. Helemaal klaar en we krijgen een leuk bedrag terug :)

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier werkt de app niet. Zal wel door drukte komen...
    Maar we hebben nog een hele maand de tijd dus maak me er niet druk om.
    Op de website is het ook te druk.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Huh bij mij staat helemaal niks ingevuld? Is toch vanaf vandaag dat t ingevuld zou staan??

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    man heeft zijn jaar opgave nog niet :(
    ga zo wel even kijken wat ik volgens bd nu terug krijg :D

oh shit het is te druk op de site :x

18. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik word gek van dat ding ik krijg en combinatiekorting er niet in verwerkt.... Dus dus ik terug moeten betalen maar met die combinatiekorting zou ik geld terug krijgen

19. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    combinatie korting kan ik nergens terugvinden. wel de vraag of je een kind hebt welke geboren is na 1996 maar de kinderen staan al ingevuld. dan wordt de combinatiekorting toch automatisch berekend?
    iig salaris staat al ingevuld van mij en man, de hypotheek en woz waarde en het spaargeld. hoef dus alleen maar te ondertekenen, verder hebben we nml niks in te vullen. lekker makkelijk.

20. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp er dit jaar juist even niets meer van. Niets staat ingevuld, ik moet zelf ineens kinderen gaan invullen, ze vragen om mijn man's inkomen terwijl we dat altijd los doen. Ik heb mijn man's jaaropgaaf nog niet dus kan niet verder....niets staat ingevuld. Snap er niets van, vorig jaar was het 3 keer klikken klaar en nu?

Deel Deze Pagina