Ik heb een iphone en ben echt een grote fan! Ik heb nu nog een 4s, ik wacht op de 5s dan kan ik m'n abonnement verlengen. Ik heb nog nooit problemen gehad, en met dat vallen... Ik heb mijn iphone echt zo vaak laten vallen en buiten wat krasjes op de zijkant is er niks. En ook bij samusung kan het scherm kapot, dat hebben mijn zus en nicht. Ik vind samsung er juist fragieler uitzien, maar smaken verschillen .
Ik heb een iPhone en zei altijd nooit meer iets anders te willen... Maar ik ga toch eens de Samsung S4 en straks de iPhone 5s goed vergelijken. Ik mag al een tijdje verlengen, maar wacht op de iPhone. Ben benieuwd...
Als je niet van plan bent om 50 euro per maand te betalen voor de nieuwste iPhone dan kan je het maar beter vergeten denk ik... Ik zou dan de iPhone 4s nemen die zijn wel goedkoop volgens mij. Ik heb namelijk vorig jaar voor de iPhone 5 460 euro moeten bijleggen voor een 16gb telefoon en ik betaal 50 euro per maand met een eenjarig abbo..Heel duur omdat hij net uit was.. En volgens mij word de iPhone 5S nog duurder dan de 5 vanwege de vingersensor
Ik heb nu een Samsung S2-mini en die gaat er zsm uit nu m'n contract afgelopen is. Wat een onding. Als ik voor een Iphone ga dan wel voor de 4, dan is het contract goedkoper dan met de 5. Mijn man heeft een Nokia Lumnia en die is er heel tevreden mee, apps/internet enz werkt super. Ga binnenkort wel eens neuzen in de winkel welk toestel het gaat worden.
Ietsje langer idd maar ik blijf mijn Samsung Note 2 trouw. En anders was het de S3 geworden. Ooit de Iphone gehad maar nooit weer ... doe mij maar Samsung
Ik had altijd een Samsung en nu sinds een jaar een IPhone, maar als m'n abo afgelopen is, ga ik toch weer voor een Samsung. Ik kan zo niet echt een nadeel verzinnen (behalve dan het glazen scherm wat bij mij nu half gescheurd is), maar ik vind Samsung gewoon fijner werken.
Mijn man had hiervoor een Samsung galaxy S, maar nu hij ook aan de iPhone is wil hij niets anders meer. De iPhone is een stuk gebruiksvriendelijker dan een android toestel. We hebben ook een Samsung Tab 2, maar ik pak toch vaak mijn iPhone als ik even wil surfen of een spelletje wil spelen. En er zijn Apps (ook gratis) genoeg voor de iPhone, ik heb zelfs op mijn iPhone een aantal hele mooie Apps die helaas voor de android niet te krijgen zijn. Vooral voor de kinderen vind ik dat de Apple meer mooie Apps heeft.
Ik heb een iphone 4 en gewoon de ios 7 hoor. Hij is alleen niet nieuw meer te koop maar wel geschikt voor ios7. De iphone 3gs en lager hebben ios7 niet gekregen. Het ligt er ook aan hoeveel je belt. Hebben een eigen zaak en bellen veel dus daarom onbeperkt vast en mobiel bellen en onbeperkt internet abbo genomen van Vodafone. Kost 80 euro per maand en dan heb je gratis telefoon erbij die je ook mag houden aan het eind van het abbo. Zij. Veel aanbieders waar je ongeveer 5 euro per maand betaald voor de telefoon maar die moet je dan aan het eind van je abonnement alsnog inleveren.
Haha ja... Maar laatste keer dat ie viel.. (Notabene doordat iemand me omver liep....) was ineens zowel glas als de camera gesneuveld! En ja, ik ben een klunsje.. Mijne valt wel vaker. Ik vind die galaxy dichten er juist.. Tja.. Zo plastic uitzien... En dan niet alsof het van dat degelijke plastic is... Maar gewoon goedkoop. Maar goed.. Niet mee gooien is voor beiden soorten het beste Ik zit ook met smart te wachten op nieuwe iPhones. Twijfel alleen nog tussen 5c en 5s. Ik vind de gekleurde, Carbon body van de 5c ook wel heel aantrekkelijk namelijk Hier nu ook een iphone4 met ios7 trouwens. Niks mis mee!
Hiervoor een iphone 4 gehad, nu een galaxy s4. Voor mij geen iphone meer! Veel te klein en onhandig scherm vergeleken met de s4. Gedoe met itunes vond ik ook maar niets. Nu alles heel makkelijk synchroniseren met google account. Telefoonnummers, apps, agenda enz altijd en overal bij de hand. Agenda synchroniseert ook met de ipad, dus dat geeft ook geen problemen.
Thnx allemaal voor de antwoorden. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat de Iphone 5, boven het budget gaat vallen hoor. Maar we zullen het zien. Mijn man heeft zelf de samsung S3 mini, en dat is echt een ontzettend fijn toestelletje. Goed geluid, mooie foto's, makkelijk in de bediening, en idd android besturing. Dus als de Iphone idd, te duur is, wordt het gewoon de Samsung S4 mini. Mijn eerste keus ook trouwens.
De enige reden waarom ik niet gekozen heb voor een i-Phone is dat het scherm van glas is. Echt niets voor mij, ik ga best voorzichtig met mijn spullen om maar ik moet het niet hebben dat ik helemaal in de stress schiet omdat mijn telefoon per ongeluk valt. Het is een telefoon, geen baby Ik heb de Samsung Galaxy S3, bevalt mij prima! Ik kies nooit de nieuwste modellen, omdat ik het onnodig vind om veel geld per maand te betalen omdat ik zo nodig het nieuwste van het nieuwste moet hebben. Vroeger deed ik dat wel, toen ik 16 was, maar toen had ik nog geen maandlasten
Ik denk dat ik dan tot nu toe geluk heb gehad want ik laat m'n iPhone heel vaak vallen, maar op een paar krassen na is er niks mee aan de hand. Ik heb een paar maanden geleden wel een huge vastloper gehad... Moest een harde reset doen. En omdat m'n reservekopie al een tijd (lees: jaar ) niet lukte en ik te laks was om het te fixen, was ik ALLES tot een jaar terug kwijt. Inclusief filmpje eerste stapjes van dochter. Zuurder dan zuur... Dus ik zeg: regel die reservekopie Voor de 4S heb ik bijna twee jaar geleden iets van 100 euro betaald. Onder de streep dan... Ik verkoop altijd m'n oude telefoon (toen de 3GS) en wissel m'n gespaarde punten bij tmobile in. Met een abonnement van twee jaar à 35 per maand kwam ik toen op 100 euro uit, acceptabel voor mij. Ik ben benieuwd wat het straks gaat worden...