Wie kan mij helpen? Kunnen de geurtjes van de lampe berger in de brander van ashleigh & burwood en andersom? Ik twijfel zo erg over de brander van welk merk. iemand die mij kan helpen en een foto plaatsen van de brander? dank!
I Kan gewoon. Al zeggen ze in de winkel van niet maar dat is een verkooppraatje. Ik heb mijn oudste lampe berger al 9 jaar en die doet het nog prima ondanks de verschillende merken vulling in de jaren.
Ooo hahaha.. dus het zou gewoon kunnen? Ik twijfel zo welke ik mooi vind ruik je de ene meer dan de ander?
Ik vind de geuren van lampe berger zelf het lekkerste. En welke je kiest, ik zou dat af laten hangen van welke je het mooiste vind. Ik ben weer terug op de basis lampe berger van glas. Simpel rond. Maar die bewerkte lampen met mozaiek spiegeltjes bijvoorbeeld daarop zie je niet hoe vol je lamp nog is en is het bij mij altijd kliederen met vullen omdat ik telkens moet kijken door dat kleine vulgaatje hoe vol de lamp al is. Of ik ga te snel en dan stroomt hij over.
Ik heb een lampe berger hij ruikt heerlijk maar veel ste sterk. Ook met de neutralisator als verdunner. Hoop dat ik er na de zwangerschap wel tegen kan.