ik heb een blender gekocht en wil wat vaker s ochtends een smoothie gaan drinken omdat ik het “iedere ochtend en middag een boterham eten “ een beetje beu ben. Maar wie heeft lekkere recepten die ook nog lekker en verantwoord zijn ?
Zelf neem ik weleens halfvolle yoghurt met een paar lepels magere kwark, een banaan, blauwe bessen en lijnzaad. Dat vind ik wel een lekker vullend ontbijtje
De topper van de toppers namelijk de snickersmoothie : een banaan, 1 dadel, amandelmelk, cacaopoeder (zonder rommel) en een goede eetlepel pindakaas (zonder rommel) Het is gezond, zoet door de dadel en gewoon heerlijk. Wel genoeg amandelmelk in doen zodat die niet te dik is. Als het te weinig is gewoon alles verdubbelen.
Ik heb deze net op: 4 blokjes Diepvries spinazie 4 blokjes Diepvries boerenkool 1 klein appeltje 1 perzik Water En blenden maar... Vind dat zelf wel lekker. Lekker fris.
Ik maakte vanmorgen deze: Avocado Halve courgette Wilde perzik Evt halve kiwi gold Eetlepel gebroken lijnzaad Als topping wat zaden en pitten. Lekker, romig en vult goed!
Ik heb vandaag op aanraden van een vriendin een groene smootie geprobeerd maar die vond ik niet echt lekker Met Spinazie 1 banaan Halve advocado En amandel melk Maar ik vind hem te bitter