bemoeizuchtige vader

Discussie in 'De lounge' gestart door matje, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

grr hoe langer ik erover denk hoe bozer ik word
    mijn vader probeert zo goed en kwaad als het kan ons een handje te helpen..
    hartstikke lief en dat waardeer ik enorm, laat dat voorop staan...

maar af en toe word ik gewoon gek van 'm
    wij hebben in het weekend een schutting geplaatst.
    dan kan onze zoon van 2,5 jaar veilig achter spelen.
    ik was best trots om eerlijk te zijn, het ziet er zoveel mooier uit!

belt ie vanmorgen op om toch even te zeggen dat hij het niet eens was met die schutting terwijl ik in die tijd beter de babykamer had kunnen afmaken!!
    het was belachelijk dat deze nog niet af is!

potverdikkie!!!!! ik ben pas 24 weken zwanger en niet 'verplicht' om de babykamer al af te hebben
    daarnaast vond ik het belangrijk dat mijn zoon van 2,5 veilig kan spelen.
    sorry dames zullen de hormoontjes wel zijn maar ik vond het niet leuk!
    en daarbij.... dat bepaal ik toch lekker zelf?

2. tulip

tulip Niet meer actief

is je vader misschien ook bezorgd om het kamertje van zn toekomstige kleinkind???;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

;) Ik denk dat hij het niet zo slecht bedoeld. Misschien is die wat overbezorgd en had hij liever de baby kamer eerder af.

Tuurlijk hoeft die nog niet klaar maar ja je hebt het dan alvast maar gedaan.

En wel fijn als je nog een handig vader hebt daar mag je mee in je handjes klappen en de kleine ergenissen voor lief nemen.

Hij zal het echt niet kwaad bedoelen.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hormonen leuke dingen :D:D ja hoor je heb helemaal gelijk mag aannemen dat de babykamer echt wel over 10-15 weken klaar is geen zorgen om maken en lekker de kleine in de tuin laten spelen :)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Geef hem een kwast en laat hem die babykamer lekker afmaken op aanwijzing van jou.

:p

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vraag hem eens of hij weet hoe lang een zwangerschap duurt?

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    denk niet dat jij last van je hormonen hebt maar HIJ haha

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als hij de kinderkamer perse af wilt hebben kan hij toch doen ? :p

9. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit had mijn verhaal kunnen zijn haha.
    Je vader bedoelt het denk ik ook gewoon goed, maar hij moet jou laten beslissen waar je prioriteit aan geeft. En het scheelt ook op welke manier/toon hij iets zegt.
    Mijn vader is precies zo. Die denkt soms dat ik nog steeds een klein kind ben. Hij bemoeit zich ook graag met mijn leven en soms wordt ik ook gek van hem, hij kan me ontzettend boos maken. Zo van je moet oma even bellen, omdat dat alweer een tijdje geleden is. Dat bepaal ik toch zeker zelf wel!
    Vaders toch ...

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

zo'n (stief) vader heb ik ook. Het is maar net hoe zijn pet staat. De ene keer doen we alles goed, de andere keer wordt alles afgekraakt.

We zijn verhuisd en hebben ons huis in onze eigen smaak verbouwd en ingericht. Maar omdat hij van oude lullen spullen houdt is het dan allemaal niet goed en zegt dat dan 100x.

Ik kan hem wel schieten maar ja, mijn man kan er nog redelijk mee overweg. haha.

Ene oor in, andere oor uit zeg ik altijd maar. Ik probeer hem zoveel mogelijk te ontlopen. ;)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk dat hij het allemaal goed bedoeld.
    Alleen komt het misschien een beetje anders over. ;)
    Ik heb dit met mijn schoonvader maar die gaat soms erg ver maar gelukkig ziet mijn man dit ook en zegt hem dat dan ook. :)
    En indd 1 oor in andere oor weer uit....

Ik zou er voor tekenen dat mijn vader zich nog ergens mee kon bemoeien die er helaas niet meer is :(
    Maar ja schoonvader doet het voor 2....

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind het eigenlijk wel schattig,dat hij zich meer druk maakt om de baby dan om de schutting. Waarom vraag je hem niet of hij jullie wil helpen met de babykamer?

Deel Deze Pagina