iPhone5/Samsung4 instellingen e-mail

Discussie in 'De lounge' gestart door BabyAngel, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames,

Ik heb een vraag.
    Mijn man krijgt altijd mijn mails binnen en er weten beiden niet hoe dit mogelijk is.
    In mijn instellingen zie ik niks staan over een gedeelde email of zijn e-mailadres.
    Ik snap er niks van! ;)

Niet dat ik iets te verbergen heb maar vind het toch irritant dat hij dus mails binnen krijgt die voor mij bedoeld zijn;)

Ik heb de iPhone 5C

Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

2. KimK

KimK Niet meer actief

Heeft hij jouw e-mail geinstalleerd op zijn telefoon? Anders lijkt me dit toch heel apart dat jouw mail op zijn telefoon binnenkomt?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mijn mails komen dus tussen zijn mails door binnen.
    Eerst dacht ik dat het lag aan de AppleID, maar aangezien hij sinds vorige week een Samsung heeft lijkt dit me sterk.
    Heb al in zijn instellingen gekeken maar ook daar zie ik niks tussen staan;) erg vreemd!

4. KimK

KimK Niet meer actief

Dat is echt enorm raar... Wat ik me nog enkgzins kan voorstellen is dat in zijn mail een instelling kan staan dat zijn mail jouw mail ophaalt. Ik heb dat zelf bijv gedaan bij gmail. Die haalt ook mijn ziggo-mail op.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké, dus Mss ligt het daar dan aan!
    Moet ik dan naar zijn mail adres en daar instellingen veranderen?

Ik heb zelf namelijk nog steeds "hotmail.com"
    In de instellingen van zijn telefoon zag ik namelijk niks geks.
    Het kan dus zomaar zijn dat hij dit Mss expres gedaan heeft;) als ik dit zo lees.

6. KimK

KimK Niet meer actief

Ja zoiets kun je alleen op de mail-account aanpassen! Debk dat dit ht is want heb geen idee hoe dit anders zou kunnen heel eerlijk gezegd...

Deel Deze Pagina