witter maken van je tanden, wie heeft dat wel eens gedaan?

Discussion in 'De lounge' started by jmm, Aug 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    Witter maken van je tanden wie heeft dat wel eens gedaan, of met een tandenpasta colgate max white one bijv?
    Hielp deze tandenpasta??

Had je ook van die witte plekjes op je tanden?? of heb??

2. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hoihoi ik heb dat bij de tandarts gedaan. Niet goedkoop maar wel het beste voor je glazuur. Met gevoelige tanden is het niet aan te raden. Er is toen en mal gemaakt van mijn gebit. Dat maken ze dan na en kan je een maal in de drie maanden gebruiken snachts. Je moet dan op de delen die je witter wilt maken de gel aanbrengen en het bitje de hele nacht in laten zitten. Werkt gegarandeerd! Kosten +/- 150€

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gedaan en ik kreeg de mal jaren geleden nog vergoed. Nu herhaal ik het eens in de zoveel tijd 3 dagen en dan is alles weer blinkend wit. Ideaal!!

4. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    Maar hadden jullie ook van die witte kleine plekjes op je tanden , ging dat ook weg dan??

En wat bedoel je met gevoelige tanden?

oja en ik zag op internet the white smile companie iemand ervaring mee ??

5. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Witte plekjes heb ik niet. En gevoelige tanden als je heel koud of heel warm drinkt dat je pijn aan je tanden hebt. Zelf heb ik dat niet, maar na gebruik van het bleekmiddel wel in lichte vorm. Kan me voorstellen dat als je dat normaal al hebt en het dan wat erger word dat je daar niet vrolijk van wordt.

6. Sweety88

Sweety88 Actief lid

Sep 14, 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Ik heb het 2006 bij de mondhygieniste laten doen met een soort lamp. Heb het even opgezocht: Tanden bleken bij Perfectsmile.. Hier zie je wat het is. Alhoewel ik destijds zeker het dubbele heb betaald 😣 Het heeft wel geholpen maar verwacht geen wonderen, mijn tandarts zegt dat het tandeen onder het glazuur grijs/geel van kleur is en het is erfelijk welke kleur je tand(been) wordt. Maar je kan de natuur altijd een beetje helpen 😉 Ik had geen last van kleurverschil. Witmakende tandpastas heb ik ook geprobeerd, geen resultaat, en het blijkt slecht te zijn voor je glazuur (tanden bleken ook natuurlijk, maar dat werkt tenninste).

7. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb heel veel vullingen, bleken die dan ook mee? Want die zijn natuurlijk de kleur van mijn tanden nu.

8. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ik denk dat je met de vullingen wel kleurverschil kan gaan zien. Omdat dat een kunstmatig product is.

9. Sterrefeetje

Dan laat ik ze maar lekker kanarie geel :D Haha nee hoor maar ze zien er naar mijn idee gewoon normaal uit, maar spierwit vind ik wel gaaf. Maar niet gaaf genoeg om al mijn vullingen te laten vervangen! Ze zitten er ook nog niet lang in, ik heb 2 hg zwangerschappen gehad waardoor mijn glazuur beschadigd is..

10. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ballen van al die vullingen sterrefeetje! Ik heb er nu op mijn 27e nog geen een! * klopt af *

11. Sterrefeetje

Ik had er op mijn 23e nog geen, en toen werd ik zwanger.... Nu heb ik er 13....

12. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Waarom wil iedereen tegenwoordig die nepgebitten? Puur omdat de tv dat doet? Nee geef mij maar gewoon iemand met een "normale" lach.
    Ik vind dat overdreven wit er zo belachelijk uitzien. Daar knap ik direct op af. (zal wel aan het feit liggen dat ik een man ben)

13. Sterrefeetje

Daar ligt het niet aan denk ik hoor, mijn man is ook een man en die vindt het mooi :)
    Misschien ligt het aan je leeftijd ;)

14. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    ik vind zo'n uber wit gebit ook lelijk. Maar zelf had ik door koffie en wijn hele gele tanden gekregen. Dan bedoel ik echt geel he! En nu is het een mooie witte kleur. Niet te wit, gewoon nog natuurlijk. Niemand zal zien aan mij dat ik mijn tanden heb gebleekt. Deed het ook voor mezelf en niet voor een ander, daar zit m t verschil in denk ik.

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb mijn tanden ook laten bleken bij de tandarts. Super mooi geworden! Ze zijn in de eerste week spierwit en daarna worden ze wel ietsje geler weer maar wel nog mooi wit. Ik zou het trouwens wel bij een tandarts laten doen. Mijn schoonmoeder had het bij zo'n speciale bleekmaatschappij gedaan en de helft betaald van wat ik heb betaald en haar tanden zijn nu weer geel..

16. simoontje123

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Ja sdonya, daar ben ik het ook mee eens. Als je ze dan laat bleken kies dan een optie die misschien niet het goedkoopst is maar die wel de beste resulaten geeft en ook nog redelijk voor je tanden. Dat het slecht voor je glazuur is weet iedereen en het is natuurlijk niet de bedoelen dat je heel veel gaatjes krijgt na het bleken van je tanden.

17. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,170
    3,051
    113
    Nederland
    Ik heb het via vakantieveilingen gedaan. maar mijn tanden waren daarna echt niet wit grrrrrr

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja inderdaad. En daarnaast betaalde ik dan wel het dubbele maar wel met garantie. Mijn tandarts zou mij het hele bedrag terug betalen als mijn tanden daarna weer snel geel werden :)

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    En hoe zit het dan na het het bleken met koffie/thee enz enz? Verkleurd het dan weer snel?
    Ik heb namelijk ooit eens op tv een stel gezien die na het bleken alles door rietjes moesten drinken om verkleuring tegen te gaan... volgens mij helpt dat niet maar goed ;)

Ik zou het ook wel willen maar ben nu bezig met mijn oksels te ontharen :p

20. Metire

Metire Niet meer actief

Ik heb bij de tandarts mijn tanden laten bleken en nu hou ik het zelf 2x per jaar bij met crest white stips. Ik hou echt van amerikaans wit, vind gele tanden er echt zooo onverzorgd uit zien!

Op zich loopt de kleur niet snel terug, terwijl ik wel rook. Ik drink alleen nauwelijks koffie/rode wijn en als ik thee drink, drink ik het slap.. dus dat scheelt wel! Maar goed wanneer ik zelf het idee heb dat mijn tanden geler geworden zijn krijg ik alsnog complimenten dat mijn tanden zo mooi wit zijn :)

Share This Page